3.267 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Kan man se"
Kan man se jeres maver ? :)
Hej piger :) Ja, kom til at tænke på, kan man begynde at se jeres maver ? mere end sådan bare en lille bule... :) Her går det meget stille frem, er 13+ og har da fået lidt topmave men det er vi...
Hej piger :) Ja, kom til at tænke på, kan man begynde at se jeres maver ? mere end sådan bare en lille bule... :) Her går det meget stille frem, er 13+ og har da fået lidt topmave men det er vi...
Skrevet af: Nu mor til en dejlig marts-pige < 3 - 3. sep 2011
hvornår kan man se kønnet
er da ved at blive tosset over at se alt det lækre babytøj,til piger og drenge, og syntes ikke der er så meget neutralt :-) nu tænker jeg så, hvor langt henne er man ca når de kan se kønnet, hvis ba...
er da ved at blive tosset over at se alt det lækre babytøj,til piger og drenge, og syntes ikke der er så meget neutralt :-) nu tænker jeg så, hvor langt henne er man ca når de kan se kønnet, hvis ba...
Skrevet af: mormor til 2 - 25. sep 2010
Hvornår kan man se køn ?
Kom lige til at tænke på.. Hvornår kan man se hvad køn babyen er?? Bare min kærestes lillebror og hans kæreste skal have barn også, hun er i 12 uge hun har lige været til NF scanning i dag og i gå...
Kom lige til at tænke på.. Hvornår kan man se hvad køn babyen er?? Bare min kærestes lillebror og hans kæreste skal have barn også, hun er i 12 uge hun har lige været til NF scanning i dag og i gå...
Skrevet af: Sandra nu mor til 2 skønne prinsesser <3 - 23. jul 2010
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Rengøring 600 kr.
- lampeudtag virker ikke + lampemontering 1.000 kr.
- Rengøring af lejlighed. Ca 150 kvm. Der skal støves af. Støvsuges. Vaskes gulv. Ryddes op. 2 toiletter og et køkken. 625 kr.
- Bygge indendørs gibsvægge 8.000 kr.
- Vores overdækning på terrassen er utæt... 2.000 kr.
- Samle børneseng og børnereol 205 kr.
dec 2015
Følger: 8 Følgere: 14 Emner: 11 Svar: 53
Kan man se kønnet?