5.032 visninger
|
Oprettet:
3. jul 2008 Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
jeg kan næsten ikke gå?-iskas nerve? {{forumTopicSubject}}
Hej ...
Åh det sidste stykke tid har min (tror jeg) iskas nerve drillet , sådan at den har gjort ondt når jeg går/sætter/rejser mig , dog har den ikke låst sig fast, men bare sat og ventet på at kunne komme til det.
så her i nat, skal jeg på toilet, og kan knap nok gå! det er i højre side lige over ballen/ved lænden, det nærmest stikker og ja'ver og det føles lidt som om at hvis jeg ikke springer hurtigt over på det andet ben, ja så vil højre ben forsvinde under mig ...
-er det også denne dejlige iskas nerve ?
-andre der har prøvet det ?
-ved i hvad jeg kan gøre ?
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
jan 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 20 Svar: 398
Det bedste du kan gøre er, at lægge dig med en varmedunk, så du slapper af i muskulaturen.
Du kan evt ta en panodil eller to for at hjælpe lidt til...
Avav..kan godt mindes det dér!!! Man går rundt som om man har skidt i bukserne, og det gør så nalle, når man skal sætte, lægge, rejse, flytte sig.
Du kan lægge en plasticpose under dit lagen, så "glider" du lettere, når du skal i og af sengen samt lægge dig til rette.
Det samme kan du gøre i bilen.
De tricks kan også bruges ved bækkensmerter....
jul 2008
marijana, hm det er svært at sige , det har lige taget mig over en halv time at komme fra stue til wc og tilbage igen, med tårene trillende ned af kinderne, det føles bare som om at højre ben vil forsvinde under mig, hvilket det var tæt på nogle gange...
jul 2008
jul 2008
jul 2008
marijana , uh jeg laver ikke andet end at holde mig i ro , men det må jeg jo fortsætte med (: - håber jeg kan gå lidt imorgen, skal nemlig til jm..
mar 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 2 Emner: 194 Svar: 1.602
Ischias nerven i min ene røvballe strålede og bed så jeg var lige ved at falde om når jeg gik.
Og mit skamben gjorde også voldsomt ondt og bidragede til et dejligt smerte-cocktail...
Lægen sagde at der ikke var noget at gøre...
Da jeg havde født forsvandt Ischias smerterne men skambenssmerterne hjemsøgte mig 1½ måned efter fødsel...
jul 2008
det må næsten være denne nerve, av hvor dejligt hvis der intet er at stille op ... pyh jeg skal ha krykker så.
mar 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 2 Emner: 194 Svar: 1.602
Altså jeg havde jo en forstilling om at lige så snart jeg havde født , sprang jeg rundt uden snert af smerte.. Så jeg blev slet skuffet !
Jeg tror lige at kroppen skal ha' lidt tid til at 'sætte sig på plads igen'...
Men mit var ikke bækkenløsning så ved ikke hvordan det fungerer med dét...
Og min nerve strålede også som varme knive ned igennem benet, helt ned til knæet :-S
Jeg tænkte at det simpelthen ikke kunne være rigtigt at vi i år 2008 ikke kunne gøre noget for at lindre smerterne, men så langt er lægevidenskaben desværre ikke nået *G*
Jeg spurgte faktisk efter krykker ved min læge fordi at det var så ekstremt men hun frarådede det kraftigt da man så bare ville ligge belastningen et andet sted på kroppen.. Mega surt.
aug 2008
Følger: 5 Følgere: 7 Babyer: 2 Emner: 41 Svar: 154
jul 2008
bækkenløsnig kan man desværre komme til at hænge på resten af livet, det håber jeg ikke sker ... selvom den er så slem nu at det næsten ikke kan blive værre ... ¨
så bliver jeg også slemt skuffet, jeg går her og satser på at blive næsten smertefri efter fødslen :S
jeg kan næsten ikke gå?-iskas nerve?