{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
590 visninger | Oprettet:

Vi har været tl kønsscanning... {{forumTopicSubject}}

i går var vi afsted, og vi venter en fantastisk dejlig lille dreng. Det er så vidunderlig at vide hvilket køn, og pludselig blev det hele meget mere personligt - fra 'den' til 'han'. Vores lille dreng - det er så ubeskriveligt.

Udover at vi fik en kønsscanning så tjekkede hun igennem som en MD scanning, og alt var bare i fineste orden og han er bare helt perfekt, som hun sagde.

Der var ikke noget at sige til at jeg allerede kunne mærke spark selvom jeg kun var 17+0 i går, for jeg har meget lidt fedt åbenbart og min livmoder lå helt ud til , og der er masser af fostervand, så han rigtig kan tage tilløb når han sparker - så dejligt.

Derudover synes hun at min mave var så god og nem at scanne og vores lille dreng var helt vildt god på billeder, så vi blev tilbudt en gratis scanning i uge 20 (dagen efter MD scanning på sygehuset) og de billeder skal så sendes til London, hvor de skal bruges til en masse forskelligt. Det er bare super spændende og selvfølgelig ville vi det - en mulighed for at se ham for 8. gang

Jeg måtte bare ud med min glæde - jeg skal være mor til en dreng. Både min kæreste og jeg er i den syvende himmel - livet giver da virkelig meget mening!!!

Ha' en skøn dag allesammen!

Masser af billeder i et nyt album - kig forbi smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte stikkontakt 1.550 kr.
  • Vandhane skal strammes fast 650 kr.
  • Udskifte en wifi-stik som er gået i stykker. Har købt det nye som skal sættes i. 700 kr.
  • Stoppet toilet 1.700 kr.
  • Sætte lamper op. 700 kr.
  • Havehjælp 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vi har været tl kønsscanning...
Kommentér på:
Vi har været tl kønsscanning...

Annonce