{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
392 visninger | Oprettet:

hvidovre hospital og glostrup hospital {{forumTopicSubject}}

Godmorgen alle tøsser.... ja jeg vil gerne høre hva i synes om disse to hospitaler...

grund til det er fordi jeg skal inde mandag finde ud af om det skal være hvidovre som jeg høre til i forbindelse med min gravidtit...

men jeg have nemlig en dårlig opleves her i december i forbindelse hvor jeg ikke mener du har taget deres ansvar... og derfor så lidt uha skal vælge det hospital eller hvad ????
men har hørt godt om føde adl. så vil gerne høre om i gode eller dårlig oplevelser der ude..

og så også om glostrup som jeg gå at overvejer i steden for

håber nu som kan hjælp mig

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.
  • Maling af diverse 3.000 kr.
  • Rosenbed 2.000 kr.
  • Afløb rens i køkkenet. 1.000 kr.
  • Montering af brusearmatur og bruserstang 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvidovre hospital og glostrup hospital
  • #1   13. feb 2009 oki... tusine tak der vil hoppe inde og kigge....

• #2   13. feb 2009 Hej,

Ja jeg fødte i december 2006 min dejlige datter på Hvidovre Hospital.
    Da jeg selv bor i Hvidovre, faldt mit valg helt automatisk på dette hospital.

Jeg kan kun sige godt om Hvidovre... Jeg er helt tilfreds med alt derude, og har ikke en finger at sætte på hverken personale eller fødeafdeling/klinik på Hvidovre. Jeg tror ikke du kan sammenligne de forskellige afdelinger med hinanden.

Det jeg synes var rigtig godt ved Hvidovre var:
    Man får en god stor stue, hvor også far er velkommen til at være i de dage man er indlagt.
    Maden er top, man vælger ud fra et menu kort smiley
    Personale er rigtige søde, og gode til at hjælpe en igang med ammning, hvilken var vigtigt for mig.
    Til sidst så havde jeg den bedste jordemoder man kunne ønske sig smiley

Jeg er nu gravid igen, og har også valgt Hvidovre smiley

• #3   13. feb 2009 Skulle Glostrups føde afd. ik lukke? det har jeg hørt..

• #4   13. feb 2009 Hov og hvis jeg gik hen og blev gravid nu ville jeg føde på Gentofte.. Ganske enkelt fordi jeg bor lige ved siden af =D
    Doven skaben længe leve

• #6   13. feb 2009 Jeg fødte på Herlev, og havde en formidabelt oplevelse.. de var rigtig søde, og proffesionelle... Jeg kom som første gangs fødende og var kun åbnet 2-3cm, og kom direkte ind på en fødestue...

• #7   13. feb 2009 Jeg fødte på Glostrup for et ½ år siden, jm var kanon og min fødsel gik godt men efter var rent ud sagt lort, fødselen tog 6 timer og jeg fødte kl 18 og fik ikke noget at spise jo kun fordi manden hentede mad og barselsgangen er også lort, jeg talte kun med personalet da jeg skulle hjem og det var ikke fordi der var mange indlagt og tror der var 5 på hele afd.

• #8   13. feb 2009 min veninde fødte på glostrup med KS. De glemte hende så hun lå på stuen hele dagen uden mad og uden hjælp til at komme på toilettet. så da hendes mand kom i besøgs tiden kl 15 lå hun helt alene uden mad og kunne ikke bevæge sig! jeg ville ihvertfald aldrig have lyst til at sætte mine ben på glostrup!

Kommentér på:
hvidovre hospital og glostrup hospital

Annonce