{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.970 visninger | Oprettet:

er dette normalt? {{forumTopicSubject}}

Hej i stuen..

idag er jeg 29+2, så har godt 11 uger igen før jeg skal føde..
jeg er dog begyndt at have ne masse tegn på fødslen snart godt kunne gå i gang, og det er jo fortidligt..

Jeg bliver meget hurtigt øm forneden når jeg går/står meget, altså nede omkring skede og livmor..
jeg er begyndt at pletbløde en del igen.. (har på tidligere tidspunkt været på hospitalet, og fik a vide jeg havde en sart skede, så spontane blødninger kunne forekomme)..
hvis ikke jeg bløder lidt, så siver der en del grønlig/gulig snask fra skeden..

igår aftes havde jeg en meget voldsom plukve, hvis det da var det, hele maven spændte, og det træk og var meget ubehageligt..

desuden synes jeg meget ofte der er en stærk "ulmen" meget langt nede..

er alt dette normalt??

ps, har for snart 14 dage siden været indlagt på herlev, fordi der var mistanke om vandet gik, og der var jeg fuldstændigt lukket..


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • løbende toilet - akut 1.500 kr.
  • Akut elektriker-hjælp 350 kr.
  • Havearbejde 2.000 kr.
  • Fjerne ukrudt fliseterrasse 3.569 kr.
  • Hul til vandsten 500 kr.
  • Ny terrassetrappe skal færdigmonteres og gelænder justeres m.m. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  er dette normalt?
Kommentér på:
er dette normalt?

Annonce