703 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Har ondt .. Har ondt ..

Ih altså, synes snart ikke det er sjovt og være gravid længere..
Jeg har simpelthen så ondt i min venstre side, nede ved æggestokken, og ved ikke rigtig om jeg skal reagere på det eller bare se om det går væk.
Jeg blev opereret da jeg var 11 uger henne og fik fjernet en cyste og min venstre æggestok. Men jeg er nu 31+0 uger henne og det burde jo ikke gøre ondt efter operationen længere.
Hvad synes i jeg skal gøre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 800 kr.
  • Hækklipning 1.600 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har ondt ..
  • #1   8. feb 2009 Ring til fødegangen!!! De kan fortælle dig mere, om hvar det kan være.. eller om de gerne vil se dig...

• #2   8. feb 2009 Ej er du allerede i 31. uge?? Som tiden går stærkt, det føles som igår du skreve t indlæg om at baby havde det fint efter din operation... KAn det ikke være din krop der er ved at forberede sig til fødsel og et par måneder?

• #3   8. feb 2009 Jaeh synes godt nok også tiden går hurtigt smiley hehe ..
    Men ja kan godt være at det er det, synes bare det gør meget ondt. Men kan være jeg bare skal se tiden an, for vil heller ikke virke for pylret ?

• #4   8. feb 2009 sjovt nok så har jeg faktisk tænkt på dig kunne bare ikke komme på hvem det var for jeg kan huske der var en med en cyster der skulle ha fjernet den, men jeg har så ikke hørt mere siden dengang (nok fordi man ikke alktid er på når indlæggene bliver oprettet) så jeg hva lige ved at oprettet et inlæg forleden for at finde dig og høre hvordan det var gået...

Jeg synes du skal kontakte din læge i morgen... tror ikke fødegangen gør noget ..

• #5   8. feb 2009 jeg har i hvert fald ondt i den ene side deromkring da jeg cykler frem og tilbage på jobbet og arbejder stadig, der kan jeg godt bliver overanstrengt så det gør ondt, men ved ikke om det er samme smerte

• #6   8. feb 2009 jeg tror lidt det er din krop der er ved at gøre klar til fødsel, jeg havde os mega ondt i den ene side da jeg var et par uger før termin. men da du er blevet opereret ved jeg ikk eom det bare er det. men hvis du føler dig utryg så ring enden til din læge eller til fødegangen idag. og hærer om de ikke vil se dig,, og det troro jeg godt de vil så kan du måske blive scannet eller noget,

• #7   8. feb 2009 Christina er 30+2 uger henne : Jeg har heller ikke været så aktiv herinde smiley

Men det kan godt være at det bare fordi min krop er ved at gøre sig klar til fødsel. Men kan prøve at kontakte egen læge i morgen måske, hvis det bliver ved smiley

• #8   8. feb 2009 annemette ja synes da du skal prøve at kontakte lægen, bare så du kan sige om der er noget galt eller om det bare er kroppen der gør så klar.. jeg får kun de smerter når jeg overanstrenger mig.

• #9   8. feb 2009 okay, ja jeg skal ikke engang overanstrenge mig for at få de smerter, de er der ligesom bare hele tiden /:

• #10   8. feb 2009 Hold da op tiden går hurtigt! Tænk at du allerede er så langt henne..

nå men så er det da ikke kun mig der synes at alt det her går sindsygt hurtigt.

Jeg ville prøve at give fødegangen et kald, det er jo æggestokkene og du er gravid. De sidder der, så ville ringe og snakke med dem. Det værste de kan sige er at du kan prøve at ringe til lægen i morgen men måske vil de have dig ind? måske er det bare rart lige at tale med dem om det, så du ved at de ved det. Det er helelr ikke sjovt at lægge sig til at sove og tænke på

• #11   9. feb 2009 Jep, jeg er allerede så langt henne, der er "kun" 9 uger tilbage ca. det går SÅ stærkt, kan slet ikke forstå det..

Men nu venter jeg til i morgen, tror bare de synes jeg er pylret. Så i morgen ringer jeg til min egen læge og får en tid, så må hun tjekke mig smiley

Kommentér på:
Har ondt ..

Annonce