{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
498 visninger | Oprettet:

forkølelse {{forumTopicSubject}}

hejsa. Er rendt ind i en gardin forkølelse og hvad fanden gør man for at få luft i næsen til at kunne sove? Er en spade til at kunne falde i søvn hvis jeg ikke har luft i næsen mega træls. Før jeg blev gravid brugte jeg altid zymelin, men det er ikke så smart at bruge nu. Men de sidste 2 dage har jeg dog brugt lidt om natten, men får så dårlig samvittighed hvergang. Så søger desperat råd!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Havearbejde 900 kr.
  • Hækkeklipning 1.200 kr.
  • Opsætning af gardinstang 500 kr.
  • Male to værelser + lofter 2.750 kr.
  • Samle IKEA møbler 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  forkølelse
  • #1   30. jan 2009 Prøv at kontakte lægen her i tlf tiden og hør hvilke alternertiver der er til zymelin.. Der må være en eller anden næstespray gravide må bruge...

• #2   30. jan 2009 så længe det ikke er noget du bruger mange gange om dagen sker der ikke spor, der er jo også otrivin næsespray et pust i hver næsbor inden sengetid så er der fri passage.

• #3   30. jan 2009 Der er så meget man ikke må mere syntes jeg, lige før at der er blevet en alvorlig sygedom at være gravid med alle de ting som man ikke må.

• #4   30. jan 2009 Jeg brugte altså også otrivin næsespray til om natten, kan simpelthen ikke sove hvis ikke jeg kan trække vejret gennem næsen... Min læge sagde at det var okat kun til nat... ellers om dagen tog jeg og kogte noget vandmed salt som jeg kølede ned til lunken og suede op igennem næsen, det er ikke behageligt men hjælper...

• #5   30. jan 2009 Jeg bruger også kun otrivin om natten, ikke om dagen. Der lever jeg med at jeg har stoppet næse. Men blev enig med mig selv om at det var nok endnu være at stresse sig selv at man ikke kunne sove, at man rent faktisk ville få sovet :).

Det eneste man må bruge er saltvands næsespray, også fik jeg noget af lægen der hedder nasonex, men det stopper mere end det gavner. Syntes heller ikke den saltvandsnæsespray hjælper når man er forkølet. Den kan bruges når man har lidt stoppet næse om natten, og man ikke snakker om forkølelse.

Randi H: Fik du luft i næsen af det? og kom du hurtigere af med dit snot?

• #7   30. jan 2009 Marijana: Damp bade har jeg prøvet, har ikke rigtig nogle effekt på mig desværre. Har prøvet med japansk pebermynte olie og vicks bade, men min næse forbliver stoppet ligemeget hvad. Det eneste jeg har kunnet få til at virke til at få luft er otrivin

Kommentér på:
forkølelse

Annonce