1.497 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Nys og slim i næsen Nys og slim i næsen

Har i oplevet at i nyser mere her under graviditeten???
Jeg har også meget slim i næsen, men det synes jeg at ha læst er meget normalt.

Mht. nysene er jeg bange for at jeg måske har udviklet allergi...har nemlig to katte.

Hvordan oplever i det med at nyse????
Sker det ofte????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.
  • Tage ned en lampe i taget 335 kr.
  • Havemand til ukrudsrydning i indkørsel 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nys og slim i næsen
  • #1   28. jan 2009 Jeg lytter lige med..

Det er helt normalt at man føler at næsen er stoppet smiley
    Jeg er snottet, og har i 2 dage nyset som en sindssyg, det er bestemt ikke sjovt, er træls og jeg får plukveer hver gang smiley

• #4   28. jan 2009 nyser også endel men mest om aften hehe føler mig også konstant snottet og pusser næse mange gange dagligt. det er helt normalt det er pga den øgende blod mænge når man er gravid *s*

• #5   28. jan 2009 jeg har også, næsten lige fra 1. graviditetsuge været lidt snotnæse og tillukket. og nyser også en del det med at nyse er blevet mere og mere her på det sidste.. jeg er nu 20+3

• #6   28. jan 2009 ha jeg troede bare det var mig den var gal med, jeg synes ikke jeg har mere slim i næsen og 7-9-13 har jeg ikke været forkølet i over et halvt år, men jeg nyser og har faktisk gjort det næsten hele graviditeten, har ikke sat det sammen med det, men har da godt nok tænkt at det var mærkeligt at jeg nyste så meget.

• #7   29. jan 2009 Min næse har været meget generet i min graviditet af slim så jeg skulle pudse næse hele tiden og ofte var det med næseblod men læste at begge dele var normalt og at næsen kunne føles tilstoppet, så det havde jeg altid, men vænnede mig til det.

frygter du allergi så tal med din læge om det, evt. om at blive priktestet

Kommentér på:
Nys og slim i næsen

Annonce