{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
517 visninger | Oprettet:

Grividitet uden for livmoderen? :S {{forumTopicSubject}}

Hej!

Jeg går og er lidt nervøs. Jeg kender ikke min cyklus, da jeg stoppede på p-piller i sterten af december. Jeg fik derefter min menstruation, men har intet fået siden. Dog fik jeg MANGE smerter i maven mellem jul og nytår, (muligvis ægløsning). Men har stadig ikke fået min menstruation.
Jeg har taget en graviditetstest i går og den var negativ.

Men jeg burde jo få min mens. ca. 14 dage efter ægløsning?
Kan det være en graviditet uden for livmoderen? Altså er det derfor at testen er negativ?
Nogen der ved noget om dette.

Jeg kan først få tid hos lægen om en uge.

Håber meget på nogle svar!! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Nedtagning af tv vægbeslag og gardiner 600 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Grividitet uden for livmoderen? :S
  • #1   27. jan 2009 Hvis du har en graviditet uden for livmoderen vil testen stadig vaere positiv.

• #2   27. jan 2009 Ved graviditet uden for livmoderen har man utroligt mange smerter i underlivet. Men ved almindelig graviditet har man saakaldte ligamentsmerter, saa du skal ikke vaere nervoes, medmindre du har virkeligt staerke smerter! Desuden er der nogle risikofaktore for graviditet uden for livmoderen>
    tidligere mave- eller bækkenoperation
    tidligere underlivsbetændelse i æggelederen, især klamydia
    tidligere graviditet uden for livmoderen
    spiral
    nedsat frugtbarhed (infertilitet) og reagensglasmetoden (IVF)
    lokale beskadigelser af æggelederen, for eksempel endometriose og tuberkulose

Men som sagt det er sjaeldent.. saa ingen grund til bekymring med mindre du har virkelig staerke smerter.

Iben (stud.med)

• #3   27. jan 2009 noget helt andet er, at der er mange der ikke har regelmaessig mens efter ppiller stop. Har hoert om piger hvor der gik om til et halvt aar ingen kroppens hormoner virkede igen. Saa du kan sagens gaa nogle maeneder uden mens, uden at vaere gravid, udelukkende fordi kroppen skal finde sig selv igen, efter der ikke bliver tilfoert kunstige hormoner.

• #4   27. jan 2009 Der gik netop op til et ½ år med mig, for kroppens hormoner tog over igen smiley Nu prøver jeg så minipiller, for de ødelægger ikke min cyklus smiley

• #5   27. jan 2009 Iben - Er der nogle særlige tegn på at man er gravid uden for livmoderen? Ud over smerter? For jeg syntes jeg har meget ondt i maven, og er lidt nervøs for om det eventuelt er derfor. Ellers også har jeg bare mange ligamentssmerter.

• #6   27. jan 2009 Tak for jeres svar. smiley

Ja, jeg er godt klar over at der kan gå lang tid inden man får sin menstruation, når man er stoppet med p-pillerne. MEN hvorfor fik jeg så smerter mellem jul og nytår, hvis det var ægløsning, så burde jeg jo have fået min mens. Men ja jeg må vente til tiden hos lægen.

Forresten Iliaca A: Havde du mentruations lignende smerter da du ikke fik din menstruation det halve år???

• #7   27. jan 2009 Nu spørger jeg nok lidt ulækkert....

Men havde du forstoppelse på det tidspunkt?

• #8   27. jan 2009 Nej bestemt ikke. heh... -det i orden smiley

• #9   28. jan 2009 Okay, det kunne bare godt have givet de smerter...

Kommentér på:
Grividitet uden for livmoderen? :S

Annonce