{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
517 visninger | Oprettet:

Klæder vi vores børn ud ? {{forumTopicSubject}}

Der er lige lavet en tråd med "10 tegn på at du er blevet mor"

Nr 6 lyder således : Du synes det er sjovere at gå i børnebutikker end at købe tøj til dig selv

Og hvorfor er det så sjovere ?
Jeg elsker at købe tøj til Naja på næsten 6 mdr - Har en Molo mani i øjeblikket hvor jeg kun køber Molo helddragter ( brugte, er ikke millionær *G* ) ... Når de alle er vaskede og hænger til tørre så kan jeg tage mig selv i at stå og beundre de små dragter der hænger dér på bøjlerne.. Helt åndsvagt.
Og når Naja har fået en ny dragt, så skal jeg tage billeder af hende med den på..

Elsker at kigge efter babytøj på nettet. Kan bruge LAAANG tid og mangle klik med musen...
ELsker selvfølgelig også butikkerne...

Hvorfor er det sådan ?
Er det sådan et levn fra da vi legede med dukker og skiftede tøj på dem hele tiden... ?

Jeg bruger ikke så meget tid på at kigge efter tøj til Malik på nettet for synes ikke at det brugte er til at betale i str. 104.
Han har mest tøj fra Tøj&Sko, Føtex, H&M osv for synes at der er meget sødt drengetøj at få der.. Men synes stadig at det er sjovt at shoppe til ham også.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.000 kr.
  • Hænge montanareoler op 2.000 kr.
  • Samle PAX skab 850 kr.
  • Repair of dishwasher 1.000 kr.
  • Samle møbler hænge ting op 1.660 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Klæder vi vores børn ud ?
  • #1   12. jan 2009
    Ja det er faktisk mærkeligt ;D

• #2   12. jan 2009 Ja det gør vi, med rette, vil jeg sige.
    Alt efter smag, pengepung vejr og formål.
    Og det er der intet galt i, imø :o)
    Barnet skal jo klædes på hver dag og vi vil vel alle gerne have vores barn er repræsentabel smiley Både hvad angår tøj, renlighed osv.
    Så så længe det ikke ydmyger barnet på nogen måde, ser jeg intet galt i at moar kanfå et kick ud af at shoppe smiley

/min mor har haft børnetøjsbutikker i 12 år.
    Hun havde en fast kunde som i en årrække kom ind og købte de yndigste lyserøde ballerina kjoler - til hendes SØN, viste det sig!
    Han var ikke tvunget til at tage dem på i børnehave og skole, men sku skifte, når han kom hjem. Moderen var skuffet over hun nu havde tre drenge og altid havde ønsket sig en pige... NOW THAT'S SCARY!

• #3   12. jan 2009 tja.. Har aldrig sagt mig noget, det at købe børnetøj. Men har lige i tiden fået et flip med at købe burberry tøj til min datter, både nyt og brugt... min hustru syntes at jeg er skør, at bruge alle de penge på børnetøj.
    Min prinsesse fortjener det..

Hilsen Michael

• #4   12. jan 2009 jeg er også vild med at shoppe til Linea, og ka slet ikk stå for alt det fine tøj, og selvom jeg ikk har en helt lille s tager jeg tit mig selv i at stå og kigge på babytøj og ærger mig sådan over jeg ikk har en lille at købe til,

for første gang i 2 år gik jeg ud dagen før nytår og brugte 1000kr. på mig selv, og det var udelukkende kun tilbudsvare jeg købte, men fik da skiftet hele min gardarobe ud smiley
    ska jeg købe til mig selv tænker jeg enormt meget på prisen, men ska jeg ud og købe til Linea ja s er prisen for mig ligegyldigt, det er kun herren der er lidt med priserene på det punkt smiley

Kommentér på:
Klæder vi vores børn ud ?

Annonce