Lort overalt !!!!!! ( Ikke for sarte ) {{forumTopicSubject}}
Har ligget og kastet op hele natten og har simpelthen haft så ondt i hele kroppen.. Aner ikke hvad det er.
Nå men så her til morgen da jeg skulle ind og ha' Malik op så han kunne komme i dagpleje, mødte mig en fæl stank og en lille dreng der sad helt stille i sin tremmeseng og sagde "pubad" - "op" ... Ja det kan jeg sgu godt forstå. Han var SMURT IND OVERALT. Mave, ben, arme, fingre, hoved..
Først troede jeg at manden havde glemt at give ham ble på da han puttede ham, for hans natbukser var helt våde og indsmurte - men bleen var der..
Så ud under bruseren og så ellers igen med sæbe og vand. Hvor var det synd for ham , Men det var det altså også for mig !!!
Vaske ungen, få lortebleen i en pose, tørre lortesaft op fra gulvet, hvor det havde dryppet da jeg bar ham på badeværelset i strækte arme ( Er altså hårdt når han vejer 18 kilo *G* ) Og spule tøjet...
Da jeg havde været ude med ham og kom hjem lugter her bare i HELE hytten
Er igang med at lufte ud nu.......
Fantastisk morgen efter at jeg har været syg hele natten...................................
mar 2008
Følger: 48 Følgere: 46 Emner: 49 Svar: 1.601
men stine hvis dit barn har tynd mave har du så kørt ham i vuggestue?
mar 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 2 Emner: 194 Svar: 1.602
Ja...
En inde på hundegalleri sagde at det måske er roskildesyge og det har jeg slet ikke tænkt over.. Ret flot hvis han smitter de andre børn i dagplejen.
Jeg tænkte bare at det var flydt over fordi at han har skidt i en tung nat-tisble..
Det var ikke sådan tyndt tyndt, men stadigvæk.
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 28 Svar: 521
mar 2008
men ja det kan jo godt være noget roskildesyge..
men det kan jo også være at det er det første af det der er kommet ud da der jo sidder gammelt lort før sygdommen kan komme ud..
men har han det ellers fint?
mar 2008
Kan godt se nu at jeg ikke skulle ha' sendt ham afsted.. Har bare slet ikke sovet i nat så det eneste jeg tænkte på var at få ham ud af døren ås jeg kunne komme hjem og sove...
Gider bare ikke at ligge mig nu, for Naja ( 5 mdr ) vågner alligevel snart...
Men ja, han er bare glad og normal - bare ked af at ha' lort allevegne..
Ved ikke engang hvordan han sked igår for der var han jo også afsted, men hans dagplejemor sagde ikke noget da jeg hentede ham og det plejer hun altid hvis der har været noget..
mar 2008
nathea er så også syg igen..
næsten hele dec var hun syg og nu her igen nåede kun i vug i 2 dage..
så jeg er også godt smadret..
god bedring til jer;-)
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
maj 2008
Følger: 13 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 58 Svar: 1.074
mar 2008
Lort overalt !!!!!! ( Ikke for sarte )