{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
611 visninger | Oprettet:

Barnedåb... {{forumTopicSubject}}

Jeg vil lige starte med at sige at jeg ikke ved om jeg har oprettet indlægget det rigtige sted!!

Men jeg søger noget hjælp til barnedåb, vi kan ikke være hjemme da vores stue ikke er stor nok, så skal det hvert fald holdes ude i et telt eller vores lade som ikke er en lade mere... Hmmm...
Jeg vil høre om der er nogen der har nogle gode forslag til nogle steder det kan holds, hvor maden er god men det skal helst ikke være for dyrt...
Det er forresten i Aalborg-området, vi bor ved Gistrup!

Håber på en masse gode ideer fra jer af...

Hilsen Heidi

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Luge ukrudt 1.250 kr.
  • Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Fjerne bænk og reparere knækket nøgle i kælderdør 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Barnedåb...
  • #1   23. apr 2008 hva med at holde det i et forsamlingshus, har i ikke det i nærheden.. plejer ikke og være så dyrt

• MIT M
    MIT M Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 57
    #2   23. apr 2008 Nu skal de små jo bare navngives inden de bliver 6 måneder så du har massere af tid at løbe på, du kan sågar vælge at nøjes med at navngive og så holde dåben senere hvis det er det du ønsker.

Var jeg dig ville jeg vente til 8. måned og så holde i den der lade som ikke er en lade, og lave det som en gril selvfest, eller servere helstægt pattegris, alt efter hvor mange der skal deltage. Jo det er lidt af en satsning at der er godt vjer lige den dag, men går ud fra der er tag over laden, og så evt have en plan B.
    Eller også ville jeg kontakte beredskabcenter Aalborg og spørge om deres frivillige forplejningsfolk kunne tænke sig at komme og lave noget mad, dog minimum 50 personer, vi kan væsten ikke lave potionerne mindre (eller dvs jeg ville ikke kontakte Aalbog men vesthimmerlands, efter som at det er dem jeg hører under) Nu ved jeg af gode grunde ikke havd de tager for det, men i vesthimmerland tager vi kun råvareprisen, mandskabstiden er gratis, det er en noget anderledes måde at få bikset maden på, men vi kan lave stort set alt, dog vil jeg fraråde valg af steg, med mindre det er grydesteg, for ovnene er nogle værer ustyrlige nogle, lige så er det en billig måde, og mangler du borde + stole samt servise kan det muligvis også klares der fra (men det er altså ikke luksus de kommer med) Er der en del børn, kan de garenteret lokkes til at tage en brandbil med ungerne kan få lov at boldre sig i.
    Det vil helt sikkert blive en unik barnedåb, ingen glemmer smiley

• #3   25. apr 2008 Camilla...
    Jo det er der, men ved ikke lige hvad det koster, men det kan jeg jo selvfølgelig undersøge!!

MIT M....
    Jo det med laden kan godt lade sig gøre, vi holdte vores 2x25 års fødselsdag sidste sommer derude, og havde sat en gasvarmer derind, hvis det nu skulle blive for koldt... Det var faktisk super hyggeligt, men min kæreste syntes ikke vi skal holde det hjemme for han mener jeg bliver stresset og hundser rundt med ham... He he...

I må meget gerne komme med flere gode forslag tak!!

Kommentér på:
Barnedåb...

Annonce