{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
835 visninger | Oprettet:

det er såå sødt {{forumTopicSubject}}

Ja Ja, lige et enme mere fra mig af smiley

det her det er bare for sødt,
i julegave ønskede jeg mig et akvarie af Kim jeg fik det selvfølgelig, så den dag vi fik fisk i tog vi selvfølgelig Lærke med hen og se på fiskene, hun var så stille og afslappet, hun sad der i ca 1 time og så på de fisk, hun elsker dem, s nu hvis hun er umulig, træt eller sådan, så sætter vi hende foran akvariet, så sidder hun bare helt stille og snakker med dem, det er så sødt og se.. og virkelig fantastisk så rolig hun bliver ved det smiley
Bare lige lidt nyt herfra ..

Nogen der har prøvet noget lignende
Og godt nytår til alle


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Klippe hæk og bortskaffelse af affald 1.000 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Toss out the rest of my apartment - mixed useful 2.345 kr.
  • Udflytnings rengøring 2.400 kr.
  • Klipning af hæk ca 20-22m 800 kr.
  • Samle hævesænkebord 1.140 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  det er såå sødt
  • #1   27. dec 2008 ja det har vi med vores nevø. han var vel ikke mere end et par mrd og vi skulle passe ham. og han var ked af det. han ville ikke noget eller vi forstod ikke hvad han ville så satte vi han i autostolen og på en stol og foran fiskene og så var der ro han faldet i søvn til sidst

Kommentér på:
det er såå sødt

Annonce