{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
306 visninger | Oprettet:

første barn i vuggestue/dp {{forumTopicSubject}}

andre der snart skal have sit første barn ud i vuggestue/dp? min datter har pladsgaranti i Juni mdr det snart, jeg er ret nervøs for det, hr mange tanker omkring det, har søgt begge dele så ved endnu ikke hvad det bliver. grunden til det er er at vi har hørt pisitive og negative om dem begge så nu må vi se. men ved bare jeg vil gå og tænke får hun nu mad, tør numse osv osv men ja man må jo lære at give slip og stole på de gør deres arbejde ORDENLIGT... (:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• reparation vaskemaskine 500 kr.
  • Reperation af vaskemaskine 1.136 kr.
  • græsslåmaskine 600 kr.
  • Reparation af tørretumbler 1.000 kr.
  • Stoppe timerfunktion i stikkontakt 500 kr.
  • Bygge et paxskab med to låger, hænge monteret lys og reol på væg 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  første barn i vuggestue/dp
  • #1   21. apr 2008 Årh det er trælst at aflevere sit barn de første mange gange.

Uanset om det er nummer 1 eller 5......
    Jeg har mine i Vuggestue, og det er jeg glad for.

Men der er jo fordele og ulemper ved alt.

• #2   21. apr 2008 Nårj ja vuggestuen de er i er en under afdeling til Børnehaven.

Så den består kun af 12 børn, hvor de to så er mine ;o))

• #3   21. apr 2008 Phu ha ja har en stor klump i maven:O), glæder mig bestemt ikke ville hellere gå hjemme sammen med hende altid"Griner" hun skulle gerne starte 1 juni, men har intet hørt endnu. synes virkelig det bliver svært at gi slip, men de har jo nok godt af det, det bliver jo nok kun moderen det blir svært for....:O)))

• #4   21. apr 2008 hvor gamle er/var de da de kom/skal ud i pasning?

• #5   21. apr 2008 hun er så 10 1/2 mån når hun skal starte

• #6   21. apr 2008 hvor gammel er din når hun ska???

• #7   21. apr 2008 oki, hun er 9mdr når hun starter, er bange for det er for tidligt.. men hun virker bestemt klar til nye udfordringer. hun gider ikke bare være herhjemme, næh der ska ske noget (: men bare fordi høre tit andres er 10-12mdr før de kommer ud. ?

• #8   21. apr 2008 jeg ville synes det var for tidligt for mig, men der er jo også nogle som allerede starter når de er 6-7 mån, det er jo forskelligt hvordan man har det med det og hvordan ens børn er, og hvis hun virker klar så er det nok også den rigtige beslutning. synes også det er det jeg hører mest 10-12 mån..... men det er jo nok meget forskelligt:O)

• #9   21. apr 2008 Tanja hvor gamle var dine?? (:

Ja men vi startede også med at have plads til hende fra hun var fyldt de 10mdr men vi kan bare mærke hun er klar, lidt svært at forklare.. så derfor rykkede vi det til hun kom ud en mdr før (:men ja du har ret der er nogen der kommer meget tidligere ud. da jeg var bætte jamen der havde min mor 3mdr barsel, sådan så var det bare på arbejde og barnet ud til dp (: hehe som tiderne skifter

• #10   21. apr 2008 Min Malthe var 1½ da han startede, fordi der er kun 13 måneder mellem dem.
    Så havde jo barsel med hans søster , og holdt ham så hjemme.

Og Merle var så 13 måneder....

• #11   21. apr 2008 ja det må man sige griner phu ha 3 mån, det ville man jo slet ikke kunne bære i dag, det er jo der alt det sjove begynder he he. godt tiderne har skiftet.
    forstår godt lidt hva du mener:O), tror også Annika er klar hun ELSKER andre børn og der er krudt i undskyld!!!!!røven på hende. det er bare mig der ikke er klar til at slippe hende løs, også hos en man ikke kender:O)) men hvis i synes hun er klar og i er så er det bare afsted med hende:O))) de har jo godt af det!!!

• #12   21. apr 2008 hihi krudt i Røven kender vi også godt herhjemme (: uhh jeg er heller ikke meget for det, men har valgt det for hendes skyld.. ja lige præcis, tænk en gang 3mdr, min mor sagde også det var hårdt, det der ikke noget at sige til..

• #13   21. apr 2008 Min søn starter i vuggestue d.1.5 fik lige brev om det i lørdags smiley Og sagde ja i dag.. Det var dejligt han skal os snart ud synes han begynder a kede sig herhjemme og har brug for a se andre børn end min lillesøster osv.. Og man ka sove lidt længere smiley Han har ik sovet natten igennem i nu andet end 1 uge sammenlagt på 9 mrd :S Så glæder mig lidt smiley Man kommer til a savne ham i hverdagen!!

Kommentér på:
første barn i vuggestue/dp

Annonce