1.390 visninger
|
Oprettet:
Hvor meget tøj nat?? {{forumTopicSubject}}
Hvor meget tøj har jeres på om natte min basse er 9 dage Og sover endelig fint om natte, men har svært ved at finde ro for er bage for han får for varmt eller fryser så er oppe og tjekke osv mange gange. Hvad gør i om natten??? Han har sovet i kortærmede body og med dyne de sidste par dage da han er varm af natur har jeg på fornemmelsen. Men kunne godt tænke mig nogle råd for at jeg måske også kan få lidt søvn. når han nu sover
feb 2010
Følger: 6 Følgere: 4 Emner: 14 Svar: 1.477
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.625
jan 2013
Følger: 1 Emner: 30 Svar: 139
feb 2012
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 52 Svar: 541
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 323 Svar: 2.341
Men når jeg putter hende så ligger hun bare i lang ærmet body,
Når så jeg går gir jeg hende nat bukser på pga hun ikk sover med dyne og midt på natten blir det af og til lidt kold,
Og hun tager dem selv af i søvne vis hun sveder.
Men jeg ville bare give en body også en tynd lang nat dragt med fødder i også sørger for have luftet godt ud inden putningen .
Jeg ved ik om i har det varmt i jeres sovevær.
Vi har det meget meget varmt ovenpå ved os så der står alt åben hele aften det kun Emma s vindu der blir lukket når hun skal sove pga det ud mod vejen.
jan 2013
apr 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 30 Svar: 530
aug 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 63 Svar: 397
Vi endte med kun at sove i ble. i noget tid men stadig med en tynd dyne over ham. i dag sover han kun med kortærmet body, og har det koldeste rum i lejligheden. han sover med en meget tynd sommerdyne hele året.
Forskellen er bare at i dag , hvis han får det for varmt, smider han selv dynen. vi kan høre at han smider den rimelig hurtigt efter han er lagt i seng. så han sover for det meste uden dyne om natten og i kort body.
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 92 Svar: 1.128
nov 2011
Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
Synes det lyder af voldsomt meget tøj nogle af jer..
En god hovedregl er at kigge hvad du selv har på og så mærk efter i nakken og brystet... Vi har en tendens til at gi de små alt for meget tøj på hvoraf vuggedød kan opstå som din sp har været inde på, men rolig nu
feb 2010
Følger: 6 Følgere: 4 Emner: 14 Svar: 1.477
giver jeg ham mindre på, vågner han en million gange om natten fordi han fryser. Han ligger oftes oven på dynen. Jeg putter den altid på ham når jeg går i seng. Men det er ingen garanti for at han sover med den
Han sover også middags lur med tøj på. Da han bliver kold og vågner op.
Min mellemste har også altid helt nat tøj på med lange ærmer og ben har han ikke det, tisser han i sengen og han begynder at krampe fordi han spænder så meget i kroppen for at holde varmen (han er så også epileptiker, og det har.fremkaldt et par anfald)
Min ældste HADER sit nattøj som pesten og sover oftes kun i undertrøje og hotpants.
Mine børn er meget forskellige og ingen af de ting den ene har gjord/kunne kan den anden det bestemt ikke.
jan 2013
sep 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 13 Svar: 327
okt 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 89 Svar: 1.199
Hvor meget tøj nat??