{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.390 visninger | Oprettet:

Henrik og Vibeke
Henrik og Vibeke
Følger: 1 Emner: 30 Svar: 139

Hvor meget tøj nat?? {{forumTopicSubject}}

Hvor meget tøj har jeres på om natte min basse er 9 dage Og sover endelig fint om natte, men har svært ved at finde ro for er bage for han får for varmt eller fryser så er oppe og tjekke osv mange gange. Hvad gør i om natten??? Han har sovet i kortærmede body og med dyne de sidste par dage da han er varm af natur har jeg på fornemmelsen. Men kunne godt tænke mig nogle råd for at jeg måske også kan få lidt søvn. smiley når han nu sover

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• køleskab bipper 1.000 kr.
  • Slutrengøring 1.000 kr.
  • IKEA malm seng samles 650 kr.
  • Hjælp til el 205 kr.
  • Tilslutning og opsætning af lamper + reparation af afbryder (kan ikke tænde og slukke lamper) 1.000 kr.
  • Græsslånning 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor meget tøj nat??
  • #1   26. jun 2014 Langærmet heldagt med kun ble under

• #2   26. jun 2014 Hvis han ikke har det godt, så ville han ikke sove. Slap af, og reager vis han vågner. Spædbørn er rimelig kvikke til at klynke/græde hvis de er utilpas.

• #3   26. jun 2014 smiley vil prøve smiley bare Sunhedsplejesken der gjorde mig nervøs, med at han nok ikke ville sige noget og fik han for varmt kunne det føre til vuggedød osv. ( så blev jeg endnu mere nervøs)

• #5   26. jun 2014 tommelfinger-reglen er jo altid lige at mærke efter i nakken og på brystet smiley

• #6   27. jun 2014 Nu er Emma 3 år,
    Men når jeg putter hende så ligger hun bare i lang ærmet body,
    Når så jeg går gir jeg hende nat bukser på pga hun ikk sover med dyne og midt på natten blir det af og til lidt kold,

Og hun tager dem selv af i søvne vis hun sveder.

Men jeg ville bare give en body også en tynd lang nat dragt med fødder i også sørger for have luftet godt ud inden putningen .

Jeg ved ik om i har det varmt i jeres sovevær.

Vi har det meget meget varmt ovenpå ved os så der står alt åben hele aften det kun Emma s vindu der blir lukket når hun skal sove pga det ud mod vejen.

• #7   27. jun 2014 Vi har også sove værelse Ove. På men vinduerne står i 1 hank vi er heldige at det ike trækker ind på ham da rummet er så stort, men ny i nat fik han som de ander nætter kun body på men var henne og give et par strømper på igen midt på natten da hans tær var lidt kolde og han også i nakke. Men lige så snart de så var på så var der ikke noget.

• #8   27. jun 2014 Min søn har sovet i en langærmet body og strømper i nat. Det er vores første nat hjemme.

• #9   27. jun 2014 Min søn er oss meget varm af natur. da han var nyfødt, Han er født 20. juli 2012, der var det oss en rigtig varm sommer..

Vi endte med kun at sove i ble. i noget tid men stadig med en tynd dyne over ham. i dag sover han kun med kortærmet body, og har det koldeste rum i lejligheden. han sover med en meget tynd sommerdyne hele året.
    Forskellen er bare at i dag , hvis han får det for varmt, smider han selv dynen. vi kan høre at han smider den rimelig hurtigt efter han er lagt i seng. så han sover for det meste uden dyne om natten og i kort body.

• #11   27. jun 2014 Natdragt med bare tæer. Han har næsten aldrig dyne på!

• Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #12   28. jun 2014 Thea havde kort ærmet body på og af og til strømper...

Synes det lyder af voldsomt meget tøj nogle af jer..

En god hovedregl er at kigge hvad du selv har på og så mærk efter i nakken og brystet... Vi har en tendens til at gi de små alt for meget tøj på hvoraf vuggedød kan opstå som din sp har været inde på, men rolig nu

• #13   28. jun 2014 Theas mor. Jeg ved ikke om jeg var en af dem du syntes giver meget på eftersom min fis sover med heldagt -uden fødder i, og kun ble inden under.
    giver jeg ham mindre på, vågner han en million gange om natten fordi han fryser. Han ligger oftes oven på dynen. Jeg putter den altid på ham når jeg går i seng. Men det er ingen garanti for at han sover med den smiley
    Han sover også middags lur med tøj på. Da han bliver kold og vågner op.

Min mellemste har også altid helt nat tøj på med lange ærmer og ben har han ikke det, tisser han i sengen og han begynder at krampe fordi han spænder så meget i kroppen for at holde varmen (han er så også epileptiker, og det har.fremkaldt et par anfald)
    Min ældste HADER sit nattøj som pesten og sover oftes kun i undertrøje og hotpants. smiley
    Mine børn er meget forskellige og ingen af de ting den ene har gjord/kunne kan den anden det bestemt ikke.

• #14   28. jun 2014 min er ikke engen 14 dage og har lagt mærke til at hvis han har det varmt prøver han at sparke dynen af, (dette lykkes ham ofte) og fryser han klynker han. lige nu sover han han kun i ble her i eftermiddag, med et tæppe over, eller har han det for varmt. og i nat havde han en kortærmet natdrægt på med tær, men den måtte vi have af og sen en body med korte ærmer og et par små strømper. så her er det vi prøver os frem, var ude og gå imorges med ham i barnevogen, og der havde han kortærmetbody, strømpebukser, hue, og en dye på, og han blev næsten for varm. tros det ikke lige var varmt uden for.

• #15   28. jun 2014 Min søn sover i ble og undertøj men han er så også 2.5 år.

• #16   29. jun 2014 Min datter er knap 3½ og hun sover i ble og evt en tshirt. eller nattøj hvis hun selv beder om det. hun smider også dynen

Kommentér på:
Hvor meget tøj nat??

Annonce