{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
811 visninger | Oprettet:

Andre der har..... {{forumTopicSubject}}

fået barn efter de har mødt deres kæreste?? Mener, hvor kæresten har været der i graviditeten og efter fødslen, men ikk er faderen til barnet??

Hvis ja, hvordan har kæresten så tacklet det hele??

Min historie:
Jeg mødte min dejlige kæreste sidste sommer, og en måned efter opdagede jeg at jeg var gravid. Vi glædede os meget, trod vi kun havde kendt hinanden 2mdr, været kærester 1md kun.
Vi sku til den 13ugers scanning, og den viste at jeg så var ca. 25uger henne i stedet, og termin i feb. i stedet for i maj som vi havde regnet med. Altså, min kæreste var ikk far til mit kommende barn i maven. C H O K. Vi snakkede frem og tilbage om det, og han sagde at han ikk ku leve med 3 børn der ikk er hans. Jeg havde jo 2 drenge i forvejen. Jeg måtte så acceptere hans beslutning, selvom det var hårdt og gjorde ondt...

14dage efter meddelte han, at han ikk ku undvære mig og drengene, og kom tilbage til os... Han ville dog ikk med til fødslen, og det var oki for mig. Selvom jeg gerne så han var med... Havde min mor med i stedet, og alt forløb så fint...

Nu er lillepigen næsten 9uger gammel, og kæresten har taget det hele så flot... Han er SÅ glad for hende, og hjælper med hende som var hun hans egen, det er skønt...

Hvad er jeres historie??

Kram Sonja


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Andre der har.....
  • #1   18. apr 2008 Slet ingen der vil dele deres historie???

  • #2   18. apr 2008 Tak for responsen...

    Han sagde han ku leve med to der ikk var hans, men ikk tre. For de to var der jo lissom først.

    Men son sagt, nu er alt oki igen og han elsker os alle meget højt ;O)


  • #3   18. apr 2008 Og vi har da snakket om at vi skal have min. 1 barn sammen mig og ham, men ikk hvornår... Det lader jeg være op til ham. For jeg kan sagtens igen allerede nu, no problem. Hehe. Har jo et sæt pseudotwims i forvejen, så klarer da sikkert et sæt mere...

    Og han er lidt bekymret, for han fylder jo 30år i nov. Og han har altid sagt at han vil ha børn INDEN han fylder 30, men det har han indset, at det kan han ikk nå.....


  • #4   18. apr 2008 michelle N: Endnu en solstrålehistorie ;O)

    Min kæreste er og blir aldrig bio. far for mine 3 børn jeg har nu, men han vil jo fungere som en slags far. Idet vi nu er sammen og på et tidspunkt flytter officielt sammen. Skaber en fremtid sammen... Og det har drengenes far det fint med. Han er deres bio. far, og accepterer min kæreste.....


Kommentér på:
Andre der har.....

Annonce