{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.343 visninger | Oprettet:

madkasse til børnehavebarn {{forumTopicSubject}}

Leander skal starte i børnehave, og vi har fået styr på tasken som blev (selvfølgelig) Haglöf den der "nye" oppustede model.
Men er i vildrede hvad angår madkasse. Der skal jo kunne være formiddags mad, middagsmad og eftermiddag mad i. Så tænkte at I kunne komme med bidrag til hvilken i har, gerne billede eller link.

Vi køber hos helsebarn.dk fordi alle dem som de har er uden skadelige stoffer, men vil hører hvad i har og hvorfor og måske er det nogen af de sammen som vi overvejer derinde fra.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedrivning af væg 4.000 kr.
  • Ingen lyd på TV 500 kr.
  • Genbrugspladsen/ slå græs og fjerne ukrudt 1.650 kr.
  • Placering af opvaskemaskine inklusiv sokkel 1.250 kr.
  • Installation af opvaskemaskine 850 kr.
  • Samling af skoskab 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  madkasse til børnehavebarn
  • #1   9. jun 2014 Jeg har lige købt en itsy bitsy madkasse ved helsebarn.dk, venter på at den kommer - synes det er smart med 3 separate rum, så håber den lever op til forventningerne smiley
    Jeg har dog valgt, at have frugtposer til formiddags og eftermiddags maden, fordi jeg ved min knægt vil få det hele rodet sammen, hvis det er pakket sammen smiley men det kan nogle børn jo sagtens styre

• #2   9. jun 2014 Jeg har en stor metal mad kasse fra netto med smølferen.

Den er så stor at der kan være 4 halve rugbrød en halv bolle, en pose med melon eller vinduer en banan eller æble, peber i stænge R eller agur i en plastik bøtte, og en plastik bøtte med noget tøret frugt eller nødder.

Så der kan i vores mad pakke det hele. Uden man skal have poser og løs frugt osv .

Jeg har daglig to små bøtter,
    En pose med div frugt i
    Banan/ æble
    Og 4 halve rugbrød
    En halv bolle
    Og en finstang.

Det dejlig bare kun skulle have en madpakke med.

• #3   10. jun 2014 En madkasse til middagsmaden og frugtposer til eftrrmiddagsmaden. Ellers ville det som en anden er inde på ikke administrerer hvad de skal spise hvornår smiley og det er bare ganske alm madkasser vi har smiley

• #4   12. jun 2014 Vi har den fra frugtfjolserne (Kvickly) syntes den er super god med et stort og fire små rum...

Kommentér på:
madkasse til børnehavebarn

Annonce