2.459 visninger
|
Oprettet:
Mand hjælper Ex konen {{forumTopicSubject}}
Hejsa Alle sammen.
Jeg har brug for at høre andres syn på at ens mand/ kæreste hjælper sin ex.
Min Mand hjælper sin ex kone med alt lige fra fjerne ukrudt i hendes have, skifte el pærer og lave forskellige ting for hende det er alt lige fra at købe noget ind til hende og skifte olie på hendes bil lave ting i hendes hus mm.
Jeg har det ikke godt med det, men vil nu høre andre mening går jeg i for små sko når jeg ikke bryder mig om at han gør alt dette for sin ex kone eller vil i heller ikke bryde jer om det hvis det var jer.
På forhånd tak.
jan 2013
Følger: 1 Emner: 30 Svar: 139
Personligt, ville jeg tage en snak med ham og sige at jeg ikke kan lide det, her i har vi haft problemer med min mands ex, hun ringede hele tiden m.m. og måtte tilsidst slå i bordet og sige nu stopper det, enten er du sammen med hende eller mig, ved godt det var en ond udmelding især når man venter barn sammen, men kunne mærke det gjorde mig vildt ked af og frustret. men han tog heldigvis ikke ud til hende, for så var jeg nok gået min vej. ved godt mange mener at man godt kan være venner med sin ex osv. men personligt syntes jeg der er grænser og her går det for vidt. i mine øre. men jeg ville tage en snak med ham..
okt 2010
Følger: 12 Følgere: 12 Emner: 123 Svar: 958
nov 2013
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 35 Svar: 484
Ved at min mor ofte fik og får hjælp af min far, og omvendt får min far og hans kone hjælp af min mor.
Kan man alle tre sammen og det der hjælpes med holdes på et minimum, vil jeg nok kunne holde det ud, men jeg er en jaloux type.
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 69 Svar: 2.681
feb 2014
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 23 Svar: 478
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 251 Svar: 1.429
Han skal da ikke fjerne ukrudt i hendes have...eller skifte pærer eller handle ind....hvad sker der for det???
En kvinde kan faktisk godt selv fjerne ukrudt...og skifte en pære....eller handle....ellers må hun virkelig være blank og så gør han det af medlidenhed
Så bank i bordet. Sig at de gerne må ses og være venner, men at hans hjælp i hendes hjem skal begrænses!
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
For så er det da kun naturligt og godt at de ses og snakker meget sammen.
Når du ikke trives med det tætte forhold, kunne det være en ide at snakke om at skrue liiidt ned. F.eks ved at hun selv handler, skifter pærer og luger ukrudt.
Så kan de stadig ses og hjælpes ad, og bevare deres gode forhold, uden at du skal føle dig truet.
Min "fyr" snakker også rigtig meget med sin eks, og ses ofte med hende. Det handler udelukkende om børnene, der er ikke andet i det, men de har altså meget kontakt. I nogle perioder taler de i telefon hver aften, og nogle gange flere gange om dagen.
Men sådan er det bare, der er intet i det. Hun snakker bare meget. Hvis jeg er med derhjemme, for lige at aflevere noget til drengene, går der også nemt en time!
Hvis der er børn involveret, er det jo i deres bedste interesse at mor og far kan enes.
nov 2013
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 35 Svar: 484
nov 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 4 Emner: 5 Svar: 17
Jeg har sagt til min mand, at han ikke skal hjælpe sin ex kone med alle hendes private ting. At skifte olie på hendes bil kan hun få et værksted til at ordne for sig. Og alle de andre ting kan hun selv ordne. Han siger at hun bliver sur hvis han ikke gør det, og grunden til at hun vil have ham til at gøre det, er at hun ikke gider at gøre det selv. Skal deres børn til tandlæge eller læge tager hun aldrig fri fra job og gør det, her vil jeg mene at det er noget man skiftens om at gøre. hun beder ham om at tage fri til at gøre det. Er en af børnene syge ringer hun med det samme til ham, også vil hun have ham til at komme og holde øje med børnene. Og sørge for at de får noget af spise og drikke. Hun tager heller ikke her fri fra jobbet. Også alle de handy ting i hendes hus som hun vil have ham til at hjælpe med. Det er for mig alt for meget. I min verden skal hun lære at være mere selvstændig og klare tingene selv.
jan 2012
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 96
nov 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 19 Svar: 333
Jeg synes det lyder lidt som om, din mand burde få sig et par nosser og sige fra overfor ekskonen (sorry)..
dec 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 80 Svar: 2.416
Han skal selvfølgelig ikke være hendes tjener, men der sker da ikke noget ved at han hjælper hende til de lidt grovere ting. Hun kan nok godt selv klare at fjerne ukrudt, men at hjælpe med f.eks. at skifte olie, eller andre større ting ser jeg intet galt i.
jan 2014
Følger: 1 Emner: 21 Svar: 240
maj 2012
Følger: 1 Emner: 23 Svar: 170
okt 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 89 Svar: 1.199
Min mand skulle ikke hænge i lårene af en eks så skulle han i hvert fald ikke komme tilbage til mig. .
sep 2013
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 61
Ts: Hvordan er dit forhold til eksen? Stoler du på hende?
dec 2008
nov 2008
Syndes at det var okay i starten, men når det er flere gange om måneden, og hele tiden der er noget nyt hun vil have ham til går det mig meget på. Mit og hendes forhold er ikke det bedste, vi kan ikke snakke sammen, hver gang hun ser mig får jeg sure blikke fra hende, og sidder jeg i bilen og venter på min mand, går hun gerne meget tæt på ham og snakker mens hun skurrer mod mig og holder armene på kors. De har været skilt i 5-6 år så de er ikke ny skilte. Og i alle de år har hun været single. Hun er en meget lusket person, og får hun ikke sin vilje begynder hun at skælde ud og græde. Udover børnepengene som min mand betaler til hende vil hun også have at han skal hjælpe økonomisk med f'eks jul og nytår og fødselsdag gør han ikke det spilder hun kostbar også har vi igen en sur og grædende dame i røret. Rigtig træls når det er hele tiden
okt 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 89 Svar: 1.199
nov 2008
jan 2014
Følger: 1 Emner: 21 Svar: 240
dec 2008
Mand hjælper Ex konen