{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.459 visninger | Oprettet:

Mand hjælper Ex konen {{forumTopicSubject}}

Hejsa Alle sammen.
Jeg har brug for at høre andres syn på at ens mand/ kæreste hjælper sin ex.
Min Mand hjælper sin ex kone med alt lige fra fjerne ukrudt i hendes have, skifte el pærer og lave forskellige ting for hende det er alt lige fra at købe noget ind til hende og skifte olie på hendes bil lave ting i hendes hus mm.
Jeg har det ikke godt med det, men vil nu høre andre mening går jeg i for små sko når jeg ikke bryder mig om at han gør alt dette for sin ex kone eller vil i heller ikke bryde jer om det hvis det var jer.
På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.
  • Maling af diverse 3.000 kr.
  • Rosenbed 2.000 kr.
  • Afløb rens i køkkenet. 1.000 kr.
  • Montering af brusearmatur og bruserstang 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mand hjælper Ex konen
  • #1   13. mar 2014 Hej.
    Personligt, ville jeg tage en snak med ham og sige at jeg ikke kan lide det, her i har vi haft problemer med min mands ex, hun ringede hele tiden m.m. og måtte tilsidst slå i bordet og sige nu stopper det, enten er du sammen med hende eller mig, ved godt det var en ond udmelding især når man venter barn sammen, men kunne mærke det gjorde mig vildt ked af og frustret. men han tog heldigvis ikke ud til hende, for så var jeg nok gået min vej. ved godt mange mener at man godt kan være venner med sin ex osv. men personligt syntes jeg der er grænser og her går det for vidt. i mine øre. men jeg ville tage en snak med ham..

• #2   13. mar 2014 Jeg havde squ nok heller ikke accepteret det så måtte. Han vælge. Hende el mig

• #3   13. mar 2014 Min kæreste skulle overhovedet ikke nærme sig sin ex med en lille finger, mest fordi at det er en vi gik i skole med og jeg havde de største diskutioner, både før jeg kendte min kæreste og efter vi begyndte at være sammen. Og når jeg ser hende på gaden råber hun grimme ting efter mig. Han har så heller ikke selv lyst til at snakke med hende.

Ved at min mor ofte fik og får hjælp af min far, og omvendt får min far og hans kone hjælp af min mor.

Kan man alle tre sammen og det der hjælpes med holdes på et minimum, vil jeg nok kunne holde det ud, men jeg er en jaloux type.

• #4   13. mar 2014 Et eller andet sted er det da fint de har det godt sammen, tænker hvis der er børn involveret. Hvis jeg var ex konen ville jeg da sys det var helt fint smiley hvis jeg var kæreste ville det nok ik være så fedt. Men hvis de havde børn sammen havde jeg accepteret det til en hvis grad. Men ik hvis det var sådan konstant og hele tiden.

• #5   13. mar 2014 jeg ville ikke acceptere det synes ikke det er passende:)

• #6   13. mar 2014 At de er venner, ses og hjælper hinanden ville som sådant kke genere mig...MEN!
    Han skal da ikke fjerne ukrudt i hendes have...eller skifte pærer eller handle ind....hvad sker der for det???
    En kvinde kan faktisk godt selv fjerne ukrudt...og skifte en pære....eller handle....ellers må hun virkelig være blank og så gør han det af medlidenhed smiley

Så bank i bordet. Sig at de gerne må ses og være venner, men at hans hjælp i hendes hjem skal begrænses!

• #7   13. mar 2014 Har de børn sammen?

For så er det da kun naturligt og godt at de ses og snakker meget sammen.

Når du ikke trives med det tætte forhold, kunne det være en ide at snakke om at skrue liiidt ned. F.eks ved at hun selv handler, skifter pærer og luger ukrudt.
    Så kan de stadig ses og hjælpes ad, og bevare deres gode forhold, uden at du skal føle dig truet.

Min "fyr" snakker også rigtig meget med sin eks, og ses ofte med hende. Det handler udelukkende om børnene, der er ikke andet i det, men de har altså meget kontakt. I nogle perioder taler de i telefon hver aften, og nogle gange flere gange om dagen.

Men sådan er det bare, der er intet i det. Hun snakker bare meget. Hvis jeg er med derhjemme, for lige at aflevere noget til drengene, går der også nemt en time!

Hvis der er børn involveret, er det jo i deres bedste interesse at mor og far kan enes.

• #8   13. mar 2014 *mor* : ja vi kvinder kan være ret så selvstændige, her hjemme tror jeg ikke kæresten kunne klare sig uden mig, han kan kun lave mad der ikke skal tilberedes, uden mig vil han leve af rugbrød, hvis han da overhovedet vil kunne finde det i fakta hehe.

• #9   13. mar 2014 Mange tak for jeres svar smiley
    Jeg har sagt til min mand, at han ikke skal hjælpe sin ex kone med alle hendes private ting. At skifte olie på hendes bil kan hun få et værksted til at ordne for sig. Og alle de andre ting kan hun selv ordne. Han siger at hun bliver sur hvis han ikke gør det, og grunden til at hun vil have ham til at gøre det, er at hun ikke gider at gøre det selv. Skal deres børn til tandlæge eller læge tager hun aldrig fri fra job og gør det, her vil jeg mene at det er noget man skiftens om at gøre. hun beder ham om at tage fri til at gøre det. Er en af børnene syge ringer hun med det samme til ham, også vil hun have ham til at komme og holde øje med børnene. Og sørge for at de får noget af spise og drikke. Hun tager heller ikke her fri fra jobbet. Også alle de handy ting i hendes hus som hun vil have ham til at hjælpe med. Det er for mig alt for meget. I min verden skal hun lære at være mere selvstændig og klare tingene selv.

• Lian & co..
    Lian & co.. Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 96
    #10   13. mar 2014 Altså hvid i kunne sammen alle 3 ville det for mig være fint men er det kun ham der tager hjem til hende var det no go så absolut!!! Hun skal da bare komme igang selv.. kommer hun også og ordner din have...??

• #11   13. mar 2014 Min mand skulle dælme ikke luge ukrudt andre steder end i vores egen have! smiley

Jeg synes det lyder lidt som om, din mand burde få sig et par nosser og sige fra overfor ekskonen (sorry)..

• #12   13. mar 2014 Jeg syntes det er noget pjat, lad ham da hjælpe hende. Hvorfor må han ikke skifte olie på hende bil? Kan slet ikke sætte mig ind i den voldsomme begrænsning. Hvis ikke der er noget mellem dem og det ikke går ud over jeres tid sammen, altså at han ikke smider hvad han har i hænderne for at tilfredsstille hende, så ser jeg intet galt i det.

Han skal selvfølgelig ikke være hendes tjener, men der sker da ikke noget ved at han hjælper hende til de lidt grovere ting. Hun kan nok godt selv klare at fjerne ukrudt, men at hjælpe med f.eks. at skifte olie, eller andre større ting ser jeg intet galt i.

• Sara N
    Sara N Tilmeldt:
    jan 2014

Følger: 1 Emner: 21 Svar: 240
    #14   14. mar 2014 Jeg synes du skulle tage en snak med ham og fortælle ham hvordan du har det/føler for det han går rundt og laver. Fra min vedkommende vil jeg ikke accepter det, da det er hans Eks kone, og ikke veninde, de har haft et specielt bånd engang til hinanden og det vil være lidt akavet at skulle se på sin kæreste/mand rende hjem til sin Eks. Men selvf er det dit valg, jeg håber han vil kunne forstå det, og at hans Eks nok ku finde sig en anden person at kontakte for at få hjælp. Trods alt er han ikke den eneste mand i verden der ka' have arbejde osv. (:

• Obsternasig.
    Obsternasig. Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Emner: 23 Svar: 170
    #15   14. mar 2014 Helt enig med *mor* smiley

• #16   15. mar 2014 Og hvad så hvis kællingen bliver sur/tøsefornærmet? Det er da så ligegyldigt. Hun kan sgu selv ordne have og skifte pære.. olien kan han måske hjælpe med men han skal ikke være hendes slave og af og til må han mande sig op og sige nej også mht altid at tage sygedage med børn. De er også hendes ansvar.

Min mand skulle ikke hænge i lårene af en eks så skulle han i hvert fald ikke komme tilbage til mig. .

• Pjok
    Pjok Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 61
    #17   15. mar 2014 Aaaaah er det ikke lige groft nok at kalde hende kælling smiley

Ts: Hvordan er dit forhold til eksen? Stoler du på hende? smiley

• #18   15. mar 2014 Jannie - Er det vigtigste ikke at TS stoler på sin egen mand?

• #19   15. mar 2014 For mig er det fint nok at kalde hende kælling. Idet at hun hele tiden vil have min mand som hendes handyman, til alle mulige former for opgaver i hendes hjem. Det gør hun flere gange om måneden. Og bliver møg hammerne sur hvis det ikke bliver lige nøjagtig den dag og kl hun har bestemt.
    Syndes at det var okay i starten, men når det er flere gange om måneden, og hele tiden der er noget nyt hun vil have ham til går det mig meget på. Mit og hendes forhold er ikke det bedste, vi kan ikke snakke sammen, hver gang hun ser mig får jeg sure blikke fra hende, og sidder jeg i bilen og venter på min mand, går hun gerne meget tæt på ham og snakker mens hun skurrer mod mig og holder armene på kors. De har været skilt i 5-6 år så de er ikke ny skilte. Og i alle de år har hun været single. Hun er en meget lusket person, og får hun ikke sin vilje begynder hun at skælde ud og græde. Udover børnepengene som min mand betaler til hende vil hun også have at han skal hjælpe økonomisk med f'eks jul og nytår og fødselsdag gør han ikke det spilder hun kostbar også har vi igen en sur og grædende dame i røret. Rigtig træls når det er hele tiden

• #20   15. mar 2014 Hun lyder som sådan en genstridig hæmoride der ikke vil gå væk smiley

• #21   15. mar 2014 Det er hun bestemt også.

• Sara N
    Sara N Tilmeldt:
    jan 2014

Følger: 1 Emner: 21 Svar: 240
    #22   16. mar 2014 Uhaa hun ligner en der vil have Eks manden hjem igen :s

• #23   18. mar 2014 Stina - Ærgeligt at der skal være problemer mellem jer. God dag.

Kommentér på:
Mand hjælper Ex konen

Annonce