{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
831 visninger | Oprettet:

Mia N
Mia N
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 99

At flytte med en lille {{forumTopicSubject}}

Er der nogen af jer der har prøvet at flytte med en lille ny?
Sagen er den at jeg har termin 17 maj og vi skal flytte i lejlighed 1 juni, så ville høre om andres erfaring med at skulle flytte med en lille en. Jeg har en masse der gerne vil hjælpe men alligevel dukker der en masse tanker op i hoved på mig om hvordan det kommer til at få osv.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jeg vil gerne have min tørre tumbler sluttet til udluftning så dampen fra tøjet ikke opsamles i maskinen men ud af vinduet. 1.500 kr.
  • Vinduespudsning 500 kr.
  • Fjernelse af vægbeslag 500 kr.
  • Utæt rørsamling 1.000 kr.
  • Fejlkode E9 på Siemens opvaskemaskine 1.500 kr.
  • klippe hæk og nogle buske 1.150 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At flytte med en lille
  • #1   21. feb 2014 Du skal nok bare regne med at lade de andre gøre alt arbejdet og så er du 100% på baby! Men derudover kan jeg ikke se de store problemer i det. Du kan jo så også risikere at du endnu ikke har født endnu smiley

• #2   21. feb 2014 min veninde skulle flytte da datteren var 12 dage gammel, det gik fint, hun sov jo det meste af tiden:)

• Mia N
    Mia N Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 99
    #3   21. feb 2014 Satser på det kommer til at gå godt smiley så ser så positivt på det som muligt smiley

• #4   21. feb 2014 Jeg flyttede med vores 3 måneders baby. Vi skulle dog først male og lave nogle mindre rep inden vi flyttede helt, så vi boede lidt her og der smiley Det reagerede hun på. Men jeg tror det er nemmere når hun ikke er så gammel, så registrer de ikke så meget, som senere hen, der er hun nok meget mere fokuseret på dig kun smiley Så lad være med at stres smiley

• #5   21. feb 2014 Åh den følelse kan jeg godt sætte mig ind i .. vi har lige fået at vide at vi har fået lejlighed her pr.1/4, og nøj hvor er det en kæmpe lettelse at det bliver der, og ikke senere.. jeg har termin d.24/6.. men mon ikke det nok skal gå alt sammen! det er jeg da sikker på smiley men ja man kan da alligevel ikke lade være med at gå og tænke over det smiley

Kommentér på:
At flytte med en lille

Annonce