{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.416 visninger | Oprettet:

mor/far til loui
mor/far til loui
Tilmeldt:
16. jan 2013
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 147

loui 8 måneder. tigerspring? {{forumTopicSubject}}

hej vi har fået en lille umulig dreng om natten sådan som et lyn for en klar himmel. smiley

tænker det kan være de der tigerspring??
for han har altid sovet fra kl16 til 8 med en natflaske.
men nu skal han have sutten 14 gange og sjat spise 2-3 gange hvad sker der lige for det?

og når han vågner er han bare så ulykkelig, så ulykkelig at vi ikke kunne få ham til at sove i nat. så han kom ind i vores seng og bum så sov han.

tror i at det er ok at lade ham sove i vores seng så længe han har det her tigerspring. skal siges at han kun har sovet hos os 3 gange på 8 måneder for han skal under ingen omstændigheder vende sig til det.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  loui 8 måneder. tigerspring?
  • #1   21. feb 2014 Ja det er helt okay. smiley Alt med børn er en periode, og hvis han gennemgår et tigerspring kan han have brug for den xtra tryghed.

  • #2   21. feb 2014 Synes helt klart også set vil være fint han kom ind til jet i en periode hvis det er det han har brug for:) jeg ville måske også prøve at putte ham senere synes kl 16 til næste morgen kl 8 også lyder lige længe nok:) evt prøv at strække den til kl 6, for det kan jo også være han ikke er træt nok:)

  • #3   21. feb 2014 Kl 18 smiley

  • #4   21. feb 2014 det var så fra kl 19 af smiley

  • #5   21. feb 2014 Ja selvfølgelig er det okay for et lille barn at sove det bedste sted i verden - nemlig med sin mor og far.

    Det er ikke er nederlag at han ikke kan sove i sin Egen seng i en periode.

    Når Sophia havde de ture, så sov hun hos os i nogle dage.
    - så prøvede jeg at putte hende i hende egen seng, og hvis det lykkeds var det bare fint. - blev hun ked af det kom hun ind til os.

    Jeg synes de skal være lidt større før man "kræver" de kan sove i egen seng.

    Og alligevel kan en på 2-3 år også sagtens have brug for en nat eller 2 hos sin moar smiley


Kommentér på:
loui 8 måneder. tigerspring?

Annonce