{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  1 år:) ideer?
  • #1   20. feb 2014 Vi holdte alm fødselsdag for Emma. Med vores forældre older og søskende ik mere. Det var bare til boller og varm caco .

Kano kk se iden i kæmpe fest pga en fødselsdag.

Vi gav Emma en Bodil kær og hun har leget med den siden,
    Også fik hun en sanse gynge som hun også bruger meget, jeg brugte gyngen meget da hun var mindre og hun gynger meget på den

• Jaric W
    Jaric W Tilmeldt:
    dec 2012

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 70
    #2   20. feb 2014 Angående festen, så synes jeg du skal holde en fest der passer til dit barn - og hende kender du selv bedst?

Vores datter er lige blevet 1 år og elsker at være i centrum. Trives med masser af mennesker, larm og action. Så vi inviterede 14 personer, som hun kender - primært familie, men også venner, til kage og boller kl. 14, for da havde hun sovet til middag og var frisk. Eftermiddagen legede hun og underholdt sine gæster, og brugte alt det legetøj, hun havde fået. Vi spiste aftensmad 17.30 og så kørte de fleste gæster, og hun kom i seng. Nogle få blev til kl. 21, vi hyggede, ryddede lidt op og spillede kortspil smiley

Vi gav hende ingen gave, økonomien er stram, og mad mv. til gæsterne løber jo også op. Hun forstår det jo ikke alligevel - altså, hvem gaverne er fra.

Håber, du kunne bruge svaret til lidt smiley

• #3   21. feb 2014 Når de er så små behøver man ikke at give særligt voldsomme gaver for de er for at sige det lige ud, pænt ligeglade alligevel. Der kan man med fordel ønske sig ting der også er gode og praktiske som den sansegynge der blev foreslået. Den kan også bruges i lang tid.

Tror vist nok at Papaya fik en sækkestol fra Toys R us (der har de bare de pæneste) fordi hun også kunne bruge den i lang tid. Nu blev hun 5 år i går og hun trækker den stadig ind og ser tv i den med dynen til.

tror også at hun fik en gyngehest som hun dog aldrig fik brugt. Men den var også rimelig umulig at gynge på fandt jeg ud af.

• #4   21. feb 2014 balance cykel og cykel hjelm
    puzlespil med lyde
    lærerigt legetøj
    trampolin
    gynge
    scooter med vogn
    sandkasse/ sand legesager
    badebassin og 2-300 bolde
    duplo

Vi har sensitive børn, så vi har aldrig holdt de store fester. Vi er max 9 personer ad gangen inkl os selv.
    Freya var tilmed syg med høj feber - lungebetændelse og møb på sin fødselsdag.

• #5   21. feb 2014 Jeg gav Jonathan en konto hvor jeg sætter penge ind på indtil han er 6 eller sådan noget og de penge skal så bruges til en tur i Disney land:)

Kommentér på:
1 år:) ideer?

Annonce