Ændret affær når hun skal puttes. {{forumTopicSubject}}
Hej
Vores datter er snart tre år.
Hun har siden hun var 1/2 år sovet på egen værelse og altid sover i egen seng.
Hun har et stor sove hjerte, og sover gerne 12-14 timer i streg og 1-2 til middag.
Men den sidste halvanden uge har været en maridt fornys alle.
Når vi gør klar til putte begynder hun græde og sige ikk sove ikk sove. Og jeg prøver forklare det nat og at hun skal sove. Og at vi andre osse skal sove for være frisk.
Når vi så kommer ovenpå og hun kommer i seng så skriger hun og hamre benen ned i madrassen . Og kalder på os og skriger så meget hun nærmest er hæs, og til sidst kaster op,hun helt rød på kinder og om af til ørene.
Hun har aldrig haft problemer med sove eller falde i søvn hun altid bare lagt sig til sove og hun har ikk oplevet noget grimt eller sovet ude ved andre det bar kommet fra dag til dag og hendes skrig og grød bliver værre og værre for hver putning.
Jeg har så i går lagt hende i vores seng hvor hun faldt i søvn uden problemer og jeg kunne osse flytte hende i hendes egen seng uden hun vågnede.
Og det vil jeg gøre et par dage frem over men hvad pokker kan ha gjordt hun ændre affære på den måde??
Andre der har prøvede noget i den stil?
Jeg bange for vende hende til at skulle falde i søvn i vores seng og give hende den vane men jeg gør lige pt for hun ik skal være så bange eller oprevet.
Har i gode råd, har til middags lur sad jeg og holdte hendes hånd til hun faldt i søvn. ( barnevognen er ved dp mor. Derfor sover hun i sengen i dag)
nov 2012
Følger: 1 Svar: 39
Forstår slet ikke den der frygt for at give "dårlige vaner". Vores piger har da oss sovet ved os i perioder, men har ingen problemer med at sige, at nu skal de i deres egen seng...
aug 2009
Følger: 5 Følgere: 5 Emner: 79 Svar: 969
Vi aner hellere ikke hvad dette kan skyldes , for Anton har også altid været god til at lægge sig til at sove..
jan 2010
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 203
apr 2008
Følger: 22 Følgere: 20 Emner: 186 Svar: 2.352
jan 2010
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 203
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 323 Svar: 2.341
Jeg har i et par dage ladet hende sove ved os hele natten, og her til aften har det taget 3 timer og putte hvor det normalt vel tage 5 min.
Emma har aldrig kunne komme ud af sin tremme seng men i dag prøvede jeg putte hende i egene seng og jeg sad og holdte hendes hånd , og da jeg trode hun sov gik jeg og 1 sekund efter kom hun stormen ud af værelset og skreg som en besat jeg var ikk engang nået hen til trappen. Jeg tog hende op og hun rystede og lavede bræk lyde og ville med ned i stuen.
Men jeg satte mig i vores seng og krammende hende og fortalte at der ikk var sket noget og hun ikk skulle være bange. Også putte vi i vores seng.
Det er det som gør mig hunde rad og ked af det at hun reagere på den måde jeg har aldrig oplever noget i den stil før.
Hun sover osse kun til middag de dage hun er i dp pga hun blir vækket kl 06 og er hunde træt når de rammer middag men vi har kortet middags luren ned så hun kun sover 45-60 min.
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 69 Svar: 2.681
mar 2008
Og vi har ik flere værelser
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 69 Svar: 2.681
mar 2008
Det virker okay men det lidt hård men alle siger det bare er en periode så det håber vi,
Ændret affær når hun skal puttes.