Vuggestue Frederiksberg {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen.
Jeg er jo endelig gået på barsel og er så småt begyndt at kigge på pasnings muligheder til trolde ungen.
Jeg ved det er tidligt, men arbejder selv i en super vuggestue og er uddannet pædagog. Jeg er derfor meget opmærksom på at det sted min lille pige skal passes skal super godt.
Jeg ser meget på at der arbejdes efter en pædagogik jeg kan stå inde for, og at miljøet for børnene er trygt.
Men men men synes det er uendelig svært at finde, ud fra de få oplysninger man får ud fra deres sparsomme oplysninger på hjemme sider, pladsanvisningen osv.
Jeg tænkte derfor at jeg ville høre om nogen kan anbefale vuggestue på Frederiksberg! evt indre by (KBH)
Der må meget gerne være udvidet åbningstider da jeg er pædagog og har indimellem først fri når institutionerne lukker og andre dage møder inden en del institutioner har åbent. Dertil kommer at min kæreste der kræver at han et par dage om ugen er i Nordjylland, så her vil jeg selv skulle stå for både aflevering og afhentning. Det er ikke et ufravigeligt krav, men vil gøre tingene meget lettere. Ellers må vi jo tænke i alternative baner som en barnepige de dage det måtte brænde på.
Det kan selvfølgelig også være dagpleje, men er endnu ikke stødt på nogen hvor åbningstiderne på nogen måde harmonere med de behov vi desværre har.
Men kom med jeres anbefalinger og gerne en uddybende forklaring på hvorfor du anbefaler institutionen.
Det er sgi en jungle at finde rundt i... Men på forhånd tak
maj 2013
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 69
Vuggestue Frederiksberg