{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
795 visninger | Oprettet:

* Louise *
* Louise *
Følger: 1 Emner: 41 Svar: 292

Hjemmelavet vs. Leveret {{forumTopicSubject}}

Vi forbereder os til navnefest hvor vi skal have brunch.
Jeg har haft den mening at jeg vil lave det selv. Men er kommet i tvivl om der egentlig er så meget at sparer ved det. Plus jeg blir stresset af at sku stå med det selv. Jeg vil få hjælp af min mand, men han gør ikke noget af eget initiativ. smiley
Vi har fundet et sted hvor det koster 99kr per kuvert, vi blir ca 40.
http://vores-kok.dk/brunch?catalogue_selected=359617_38020#359617

Nogen som selv har lavet brunch til jeres dåb/navnefest? Hvor meget kom til at at koste og hvad serverede I?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• køleskab bipper 1.000 kr.
  • Slutrengøring 1.000 kr.
  • IKEA malm seng samles 650 kr.
  • Hjælp til el 205 kr.
  • Tilslutning og opsætning af lamper + reparation af afbryder (kan ikke tænde og slukke lamper) 1.000 kr.
  • Græsslånning 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjemmelavet vs. Leveret
  • #1   31. jan 2014 Det billigt, er alt så med, eller kan man kun vælge x antal ???

Jeg skal holde min tredje dåb, og vi laver igen Skt selv. Sublimer det som vi vil have,,

• * Louise *
    * Louise * Tilmeldt:
    feb 2011

#2   31. jan 2014 Der er det som står på siden. smiley Jeg har ikke snakket med dem endnu. Men ketchup og marmelade skal jeg nok selv sørge for. Tænker også på lidt müsli og pålægschokolade.

• * Louise *
    * Louise * Tilmeldt:
    feb 2011

#3   31. jan 2014 Hvad skal I så have, SSP?

• #5   31. jan 2014 jeg hopper lige med på en kigger her til når jeg skal holde barnedåb.

Indtil videre har vi tænkt måske at holde det ude. Men har også både tænkt på bunch eller faktisk bare at bestille en masse pizzaer smiley

• #6   31. jan 2014 Jeg kan ikke huske hvad vi gav pr. kuvert, men jeg må ærligt indrømme at jeg gider ikke stå og lave mad til så mange mennesker, samt købe ind og planlægge hvad der skal serveres! Der kom 30 mennesker til vores.

• * Louise *
    * Louise * Tilmeldt:
    feb 2011

#7   31. jan 2014 BCD - nej det lige det. Gider jeg heller ikke... Men der skal jo ikke laves så meget, end æg og pølser. Men det er så tilgengæld også store portioner...

• #8   31. jan 2014 Vi lejede et forsamlingshus hvor de lavede stor buffet til os.

Jeg synes vi havde rigeligt at se til. - så skal vi holde fest eller andet, så bliver det mad ude fra:-)

• #9   31. jan 2014 Ja det er rigtig nok, hvis det er brunch er det ikke så omfattende.
    Vi fik en tre retters buffet, så jeg var glad for det kom ind ad døren og bare skulle pakkes ud smiley

• A T
    A T Tilmeldt:
    jan 2014

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 115
    #10   2. feb 2014 Så længe der er tale om brunch, ville jeg til hver en tid lave det selv.

Hjemmelavet er bare mere lækkert og delikat, end noget der er leveret udefra.

Prisen er nogenlunde det samme, men hvis man selv står for maden er der mulighed for flere forskellige ting.

Ved vores barnedåb var alt hjemmelavet, og der var 40 mennesker.

Der var: rør æg
    Bacon
    Pølser
    Tærter
    Frikadeller
    Flæskesteg
    Rødkål
    Hvidkål
    Div. Pålægger fra slagter
    Rejer
    Laks
    Skinkesalat
    Sild
    Ål
    Rejesalat
    Æggesalat
    Karrysalat
    Risengrød (det var i dec.)
    2 slags supper
    Flutes
    Rugbrød
    3 slags boller
    Pølsehorn.
    3 slags bradepande kager
    4 slags småkager
    Lagkage
    Chokolade mm.

Og alt er hjemmelavet, undtagens rugbrød og flutes, det var købt ved bageren.
    Men det er også meget indv. Hvad man er til og hvordan den skal foregå..

Vi havde lejet forsamlingshus, også var der to bekendte som hjalp med opvask, anretning osv. - det hele var buffet

Kommentér på:
Hjemmelavet vs. Leveret

Annonce