{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.004 visninger | Oprettet:

Så skal den sidste flaske væk... Men... {{forumTopicSubject}}

Jeg er lidt i vildrede om hvordan jeg skal gøre, Silje ELSKER sin aften flaske men nu er hun 16 mdr. så tænker at det er ved at være på tide...
Lige nu har vi en rigtig god aften rutine, hun spiser aftensmad kl.19 og derefter bliver hun skiftet og får nattøj på og så sin flaske og så børster vi tænder og så kysser vi far og vinker og så får jeg et nat møs ved sengen og derefter vil hun bare ned i sengen og sove.. Hun får lige nu 210ml og men den sidste uges tid er hun blevet sur og vil ha' mere når den er drukket, men det får hun ikke. Jeg ved ikke om jeg bare skal stoppe fra den ene dag til den anden eller om jeg skal trappe ned på en eller anden måde, hvad har i gjort?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Blocked toilet 2.000 kr.
  • afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • montering af kattelem i hoveddør 1.000 kr.
  • Hovedrengøring i privat hjem 2.500 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så skal den sidste flaske væk... Men...
  • #3   10. jan 2014 Hun elsker den og jeg elsker den, men tænker bare om ikke hun er ved at være for gammel til den..?! Ved det ikke...

• #4   11. jan 2014 Tænker også at jeg så ville beholde den lidt endnu, nu når det køre så godt..
    Hvis i nu bare lod være med at give hende den, spørger hun så efter den,?

• #5   11. jan 2014 Ja jeg har prøver et par gange og køre helt rutinen igennem bare uden flaske og alt går super og som normalt lige til hun har ligget i sin seng i 2 min så er det som om at hun kommer i tanke om det og så er der ikke fred før hun får den om så at hun skal skrige i en time eller mere..
    Vi er lige kommet hjem fra 16 dage i Afrika med 36-42 grader og der var der 3 nætter i træk hvor hun ikke fik den eller spurgte men vi genoptog og give hende den da vi ikke var sikker nok på at hun i varmen indtog nok væske og hun spiste heller ikke meget..

• !!
    !! Tilmeldt:
    apr 2010

Følger: 1 Emner: 105 Svar: 355
    #7   11. jan 2014 Jeg ville heller ikke tænke så meget over hvor gammel hun er.. og hvis det et fordi du vil af med flasken kan du evt give det i en kop.. synes bestemt heller ikke du skal gå helt fra det at give noget til nat.. som du selv skriver så hsr i enfin rutine..

• #9   11. jan 2014 Min datter har så fået godnatflaske indtil hun blev 2 år smiley Vi havde besluttet at det var grænsen og så fortalte vi hende at hun var blevet for stor til at få flaske, så hun fik lidt mælk i en kop. Hun spurgte efter den i nogle dage og græd lidt, men hun accepterede det. Men hun var så også begyndt at være mere urolig ved puttetid og jeg synes ikke længere flasken hjalp på at få hende til at sove. Vi har nemlig også tidligere kunne give hende flasken og så lagde hun sig bare til at sove uden en lyd, når den var drukket. Det var derfor vi beholdt den så længe, fordi det var så nemt smiley

Hvis jeg var dig ville jeg vente lidt endnu, men ellers er der ikke andet for end bare at tage den fra hende og fortælle at hun ikke får den mere. Evt. Give hende vand eller mælk i en kop inden sengetid istedet.

• Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #10   11. jan 2014 Jeg ville også vente, min thea har selv sagt fra med middags flasken og nat flasken formiddag søvn efter middag søvn og ble... det kommer når de er klar.

Her er thea 3 1/2 og bruger stadig suten finder stor tryghed ved den så vi prøver at begrænse den.

• #12   11. jan 2014 Her stoppede vi da han var 1 1/2 og det var bare fra den ene dag til den anden, og så var det slut og han har aldrig spurgt efter den eller var ked af det smiley

Kommentér på:
Så skal den sidste flaske væk... Men...

Annonce