Så skal den sidste flaske væk... Men... {{forumTopicSubject}}
Jeg er lidt i vildrede om hvordan jeg skal gøre, Silje ELSKER sin aften flaske men nu er hun 16 mdr. så tænker at det er ved at være på tide...
Lige nu har vi en rigtig god aften rutine, hun spiser aftensmad kl.19 og derefter bliver hun skiftet og får nattøj på og så sin flaske og så børster vi tænder og så kysser vi far og vinker og så får jeg et nat møs ved sengen og derefter vil hun bare ned i sengen og sove.. Hun får lige nu 210ml og men den sidste uges tid er hun blevet sur og vil ha' mere når den er drukket, men det får hun ikke. Jeg ved ikke om jeg bare skal stoppe fra den ene dag til den anden eller om jeg skal trappe ned på en eller anden måde, hvad har i gjort?
dec 2011
Følger: 1 Følgere: 8 Babyer: 1 Emner: 135 Svar: 484
apr 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 57 Svar: 668
Hvis i nu bare lod være med at give hende den, spørger hun så efter den,?
dec 2011
Følger: 1 Følgere: 8 Babyer: 1 Emner: 135 Svar: 484
Vi er lige kommet hjem fra 16 dage i Afrika med 36-42 grader og der var der 3 nætter i træk hvor hun ikke fik den eller spurgte men vi genoptog og give hende den da vi ikke var sikker nok på at hun i varmen indtog nok væske og hun spiste heller ikke meget..
apr 2010
Følger: 1 Emner: 105 Svar: 355
nov 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 19 Svar: 333
Hvis jeg var dig ville jeg vente lidt endnu, men ellers er der ikke andet for end bare at tage den fra hende og fortælle at hun ikke får den mere. Evt. Give hende vand eller mælk i en kop inden sengetid istedet.
nov 2011
Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
Her er thea 3 1/2 og bruger stadig suten finder stor tryghed ved den så vi prøver at begrænse den.
sep 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 13 Svar: 327
Så skal den sidste flaske væk... Men...