{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.142 visninger | Oprettet:

Rune A
Rune A
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 8

Hvornår gjorde i babyværelse klart {{forumTopicSubject}}

Hej et lille spørgsmål. Min kæreste er 18 uger henne og vi har lige købt børneseng og puslebord babydyner og lidt andre småting, men vi får tit af vide af nogen i familien at det er alt for tidligt at vi har købt dette ! Hvornår begyndte i at købe møbler til jeres baby værelse ? smiley

Og Godt Nytår

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • USM HALLER disassembly - today! 1.410 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvornår gjorde i babyværelse klart
  • Mia N
    Mia N Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 99
    #1   31. dec 2013 Vi har haft tremmesengen fra jeg var 14 uger henne, men vi fik den så også af nogen af min mors venner, ellers smed de den ud, ellers har vi kun købt tøj og stofbleer og et badekar. Jeg er 20 uger henne nu.

• #2   31. dec 2013 Hmm jeg tror sengen som er en vugge der går i arv fik vi hjem efter jeg havde født smiley
    Men kan ikke huske det var en 16-18 uger henne før vi begyndte at kigge på udstyr til den bette dengang og efter uge 20 hvor jeg vidste kønnet købte jeg stofbleer osv i lyserød selvfølgelig smiley

Denne her gang har jeg været lidt tidligere ude nok også fordi jeg arbejder i en børneudstyrs butik smiley

• #5   31. dec 2013 Jeg vil også mene at gøre værelset klar efter uge 24-25
    Jeg går og venter på vores bliver færdig så jeg kan bygge rede og er i uge 32 nu det er lidt presset smiley

• #6   31. dec 2013 Jeg er 15 uger henne. Vi har hentet alle de gratis babypakker vi kunne få, og i julegave har vi fået gavekort til babysam og to sparkedragter.. Derudover har vi intet gjort..

• #11   31. dec 2013 Jeg er 24 + 5, og vi har egentlig alt klar smiley der skal dog omrokeres lidt, da barnevognen også står på værelset smiley mangler en puslepude, ellers intet smiley

• Alberte&Mor<3
    Alberte&Mor<3 Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Emner: 41 Svar: 140
    #12   31. dec 2013 Jeg er 34 uger henne, vi har købt barnevogn, puslebord og seng. Vi mangler stadig tøj og andre småting som stofbleer mm. Og alt udstyr er stadig i butikken;) vi når det nok;)

• #14   1. jan 2014 Vi havde værelset klar da jeg var 36 uger henne, vi startede lige efter MD. Og den floskel med at barnet ikke skal bruge sit værelse alligevel passer ikke. Clara har sovet derinde siden hun var 6 uger, puslepladsen er der og meget af hendes legetøj.

• #16   1. jan 2014 Der bliver vi bare aldrig nogensinde enige. smiley

• Suzanne H
    Suzanne H Tilmeldt:
    jun 2012

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 25
    #19   2. jan 2014 Her hjemme har værelset stået klar siden jeg var 20 uger henne ca. (har 17 dage til termin nu) men havde os det meste fra sidste gang, tøj i skabet, sengen står klar, taske pakket os for længe siden sammen med autostol osv.
    Mangler kun at hente barnevogn hjem fra butikken, men det sker først når jeg har født..

• 1989
    1989 Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 236
    #20   2. jan 2014 William sov ved mig indtil han var over halvandet år smiley
    I sengen sammen med mig, til ca 6 måneder og derefter i samme rum, i tremmesengen.. Han havde værelse, som stod klart, men det blev aldrig brugt til andet end rod..
    Han legede i stuen!

Så det havde slet ikke været nødvendigt at indrette et børneværelse!

Kommentér på:
Hvornår gjorde i babyværelse klart

Annonce