{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.533 visninger | Oprettet:

Skrigeunge! {{forumTopicSubject}}

Seriøst, jeg er ved at gå ud af mit gode skind.
Raz SKRIGER som var verden ved at gå under..
Som lille ny ville han lægges til hver halve time, det blev han, men han fik ondt i maven og SP og læge anbefalede kun at lægge til hver 3. Time og supplere med MME indtil mælken var løbet til.
Da mælken løb til gik det ikke bedre, der kom så meget at han var, og er stadig, ved at kløjes og fik aldrig tømt brystet ordentligt.. Nu har jeg så fået brystbetændelse, med det resultat at Raz ikke vil spise ved venstre bryst som er hårdest ramt..
Derudover skriger han konstant, og sover max 30 min af gangen, han går i flitsbue og spænder i hele kroppen og man kan se han kæmper og presser, nogle gange kommer han af med noget, andre gange gylper han, andre gange sker der intet. Han har vandig afføring ca 10 gange dagligt og har også kastet op 2 gange her til morgen i forbindelse med at han virkelig havde et gråd-anfald af format, i ved dem hvor de ikke trækker luft ind i 5-10 sek for derefter at stikke i et hyl uden lige (og gylper derudover også konstant)
Ringede så til lægen, for synes for det første det er synd at han nu i ca 14 dage bare har haft ondt, til trods for vi har prøvet alt hvad sp og læge har anbefalet (de mener det er umodne tarme), men også fordi jeg simpelthen er kørt HELT i bund over ikke at få sovet og slappet af..
Raz er derudover også blevet mega snottet, og har været det i 14 dage, og for ca en uge siden var vi på børneafdelingen for lige at få tjekket om det var rs-virus.. Det var det ikke, de sugede ham for snot og sagde han var en god stærk dreng så vi kunne bare tage hjem og komme igen hvis det blev værre..
Nu har jeg så lige snakket med lægen igen, og han mente så Raz havde fået det her omgangssyge og skulle være bedre imorgen.
Men må erkende jeg snart ikke aner mine levende råd, som sagt sover han max 30 min af gangen, og han virker aldrig til at nå den der dybe søvn, han klynker konstant, ligger pg brummer, presser og spjætter, og det er uanset om jeg går med ham på armen, ligger ham i vuggen eller går tur med barnevognen...
SP siger kolik, men han græder ikke fra kl. Det til det, mere sådan fordelt ud over hele døgnet, men klart værst om natten og efter hvert måltid..
Jeg har jo ammet fuldt, så godt det nu har kunnet lade sig gøre, indtil nu, men jeg kan se og mærke at min mælk er på retur, hvilket jeg tænker er klart med det pres og stress jeg føler pt..
Hvis han ikke har det bedre imorgen tager jeg over til lægen, og har bestilt ekstra besøg af sp torsdag..
Men det her, det ender i hat og briller for mig hvis ikke det snart bliver bedre..
Har i oplevet noget lignende med jeres poder? Jeg er vitterlig parat til at forsøge alt..
Vi har været ved zoneterapeut 2 gange uden effekt, og han er tilset af en fysioterapeut som mente han var skæv i nakkenvirvlerne pga den hurtige fødsel. Hun har henvist til kiropraktor, men kiro siger han skal være 8 uger før hun kan gøre noget..
Raz er 3 1/2 uge og har taget fint på indtil nu.. Ca 1kg har han taget på siden fødslen..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skrigeunge!
  • #3   10. dec 2013 Ved at min venindes søn også har nogle ture der lyder som det her og der er det også ude i at det er pga mælkeprodukter og måske andet mad, pga han får det igennem hendes mælk da han også kun ammes. Han er 3 mdr gammel.

Har desværre ikke mange gode råd, andet end at efter hun ikke selv rører mælkeprodukter har han haft det bedre og de er nu ved at udelukke andre madvarer.

• #4   10. dec 2013 Jo det er der da ^

• Quist B
    Quist B Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 148
    #5   10. dec 2013 Kan ikke hjælpe med ret meget, men lige mht. Søvnen, måske du skulle prøve at svøbe, det har vi haft rigtig stor succes med, da den bette havde sine ture og vækkede sig selv med spjæt. Der er masser af illustrationer på nettet, og blot brug et dyne betræk. Blot hver OBS på temperaturen, og at gøre det stramt nok til at armene er låst, men samtid skal det selvfølgelig ikke gå ud over vejrtrækningen.

• #6   10. dec 2013 Find en kiropraktor der tager den fra nyfødt. VI har en kanon god en i Holstebro som tager dem få uger gamle, og hun er dygtigt. Den måde du beskriver din dreng, sådan var vores også, indtil han kom forbi hende, og fik sat nakke og ryg på plads. Det vidste sig at han låste de steder, og lige netop den i lænden gjorde at maden kun kunne sive ned i tarmene, og derfor gylpede han meget. En mærkbar forskel efter 1. behandling.

• #7   11. dec 2013 Det er min barsel du beskriver smiley jeg kan godt forstå du har det sådan. Det er frygteligt og jeg føler med dig. Det lyder som om du har forsøgt rigtig meget. Jeg fik så mange ubrulige råd. Vi var til kiropraktor, massør, zoneteapeaut, kraniosekralterapeaut, gav ham biogaia mm. Men de eneste råd jeg kunne bruge til noget var det mest simple. HVER gang han har grædt, så skal han bøvse af. De sluger så store mængder luft når de græder. Og husk det SKAL være hver gang. Det mindskede luft i maven utrolig meget. Derudover så for din egen skyld: man har så mange drømme om ens barsel. Drop dem. Eneste mål er at komme i tøjet hver dag. Vi har selv været ved at gå helt i hundene pga søvnmangel. Især min mødregruppe var ved at tage pippet fra mig. Alt deres økologi, smarte tøj, negle der var perfekte, ture de vill have vi skulle på. Jeg ville bare sove og overskud til alt det var lig nul. Så jeg droppede mødregruppen og fokuserede på bøvser. Ja sikke en barsel. Men det gjorde at mit overskud langsomt kom igen og min barsel blev til at holde ud. Jeg håber du kan bruge det råd og at det vil hjælpe dig. Jeg ved det er hårdt det du går igennem, men husk at kun en ved hvad der er bedst. Dig smiley

• #9   12. dec 2013 Tak for jeres råd, har prøvet at svøbe og også slynge uden nogen mærkbar effekt
    Raz er her til morgen sendt på børneafdelingen af vores læge, han synes Raz skulle tjekkes for han havde tydeligvis meget ondt og var helt spændt i maven, så nu må vi se

• Quist B
    Quist B Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 148
    #10   12. dec 2013 Dejligt du giver en opfølgning, giv gerne lyd igen når der er nyt.

Kommentér på:
Skrigeunge!

Annonce