{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.021 visninger | Oprettet:

Vægttab inden graviditet {{forumTopicSubject}}

Hej BG
Jeg er en ung pige på 23 som skal tabe mig nogle hurtige kg.
Grunden er at vi starter på baby i det nye år. Jeg vil gerne smide nogle kg inden, da jeg vejer ca 25 kg for meget og det ville være meget rar at komme af med dem.

Jeg ved godt man skal spise sundt og dyrke motion, det er nemmere sagt end gjort.
Har brug for at hører hvad i har gjordt hvis i har skulle tabe jer og hvor langtid det tog?

Jeg vil gerne tabe mig inden fordi jeg vil være rigtig ked af hvis jeg nu tog 25 mere på under graviditeten og så pludselig jeg skulle tabe 50 kg..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Ophængning af 3 billeder og et spejl 1.500 kr.
  • Samling av sofa 500 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Afmontering af gammel vaskemaskine + montering af ny (væg-gennemføring) 1.000 kr.
  • Udskifte kuglehane 843 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vægttab inden graviditet
  • Malene K
    Malene K Tilmeldt:
    jun 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 262
    #2   3. dec 2013 Tænker kost omlægning kan være en stor hjælp. Spis 6 små måltider på et døgn. 2 af måltiderne skal kun bestå af frugt eller salat. Drik vand og mælk, og undgå alle søde sager og undlad smør på rugbrødet.

Gå så en rask tur på ca 30 min dagligt

• #3   4. dec 2013 Jeg vil til enhver foreslå LCHF som kostomlægning. Det er det eneste som har virket for mig og man mærker slet ikke man er "på kur" smiley Jeg har dog ikke skulle tabe mig så meget, men har tabt 5 kg alt i alt, og det er selvom jeg har snydt lidt en gang imellem i en weekend eller til en fest. Så hvis du kører det striks tror jeg snildt du kan tabe meget mere smiley

• #4   4. dec 2013 Jeg vil anbefale Pernille Aalunds bog - 10 kilo på 10 uger.. Den er super god og jeg brugte den + en træningshulahopring til at tabe 20 kilo smiley det tog mig dog lidt tid.. 6 mdr.. Var startet med hulahopringen først og fik så kombineret med nogen bagefter smiley

Det er dog ikke en livsstil jeg har kunnet vedligeholde da det indebærer at man ikke må spise bla kartofler, ris og pasta.. Som jeg elsker smiley
    men holdt den indtil kiloene var smidt smiley
    og lever nu efter 5/2 livsstilen smiley den passer lige til mig, spiser alt det jeg er glad for 5 dage om ugen (alt brød, pasta og ris er dog blevet skiftet til groft og brøddet er også mørkt brød, da jeg jo ved det er sundere) og så kontrollere jeg kosten 2 dage om ugen hvor jeg max indtager 500 kalorier.. Det fungere super, jeg har ikke taget på igen smiley

Håber det kan bruges..?

Kommentér på:
Vægttab inden graviditet

Annonce