{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.862 visninger | Oprettet:

Ureaplasma infektion {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen smiley Jeg fik mandag for 2 uger siden en abort. samtidig fik jeg lavet en podning for infektioner. ved ikke lige hvorfor da jeg har fast kæreste.
Men i dag får jeg brev om at de har fundet en ureaplasma infektion i min livmoderhals og skal spise 1 pille om dagen i 3 dage. Nogle der kender til denne sygdom og hvad det er? Har haft klamydia 1 gang og er bange for at det er det der ikke er blevet fjernet?
Håber virkelig nogle kan hjælpe mig og sige om min kæreste også skal behandles??
på forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 800 kr.
  • Hækklipning 1.600 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ureaplasma infektion
  • #1   28. nov 2013 Spørg din læge.

• #3   28. nov 2013 kender ikke meget til det ud over en bekendt som skulle behandles for det og det skulle hendes kæreste også

• Nanna Marie
    Nanna Marie Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Emner: 20 Svar: 340
    #4   28. nov 2013 Har googlet det lidt, og det lyder meget som om, at din kæreste også skal et smut til lægen, da det smitter ved samleje!

• #5   28. nov 2013 Hej smiley har nu ringet til sygehuset som kunne fortælle mig at det er en infektion mange kvinder har uden at vide det som kan påvirke spontan abort. så lidt alvorligt er det da. desværre bliver det ikke tjekket ved normal underlivsundersøgelse da det skal have tid til at gro. så måske det kunne være en god ide for alle kvinder at blive tjekket. Dog skal min kæreste ikke behandles. det var i hvert fald hvad lægen fra sygehuset kunne fortælle smiley

Kommentér på:
Ureaplasma infektion

Annonce