{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
944 visninger | Oprettet:

Hatten af for SP {{forumTopicSubject}}

Jeg prøvede at få fat i min sp i går fordi jeg havde problemer med amningen og var i tvivl..
Kl 16 ringer hun så til mig og beklager hun ikke havde haft tid før, vi snakker så lidt frem og tilbage og hun siger ret hurtigt at hun godt kan høre jeg har brug for hjælp nu, så hun vil gerne komme forbi med det samme.
Kl 16.30 banker hun på, og bliver til kl 18 ca hvor vi bare snakker og jeg får grædt ud og giver los for alle mine tanker og frustrationer..
Det viste sig så hun faktisk havde fri allerede kl 15, så jeg må godt nok sige jeg tager hatten af for hende, tænk at hun gider komme forbi med så kort varsel, og endda imens hun faktisk har fri..
Nå, men vi blev enige om at jeg skulle give mme når hun var gået så mine bryster kunne få ro til at producere et reelt måltid, og at jeg skulle supplere amningen med mme 2-3 gange dagligt til jeg producerede nok mælk og Raz' rytme var blevet bedre.
Raz spiste 40ml mme, og sove 4 timer bagefter, kl 22 fik han så ved mig, havde dog ikke nok til at mætte ham så han fik lidt vand oveni, herefter sov han til kl 3 hvor han igen spiste ved mig og sov derefter til kl 7.30..
Spørg lige om jeg er lettet efter at have ammet hver 30.min siden fredag og nærmest ikke sovet..
Utroligt hvad et sp besøg kan gøre, bare det at en udenforstående siger til en at man faktisk er god nok gjorde bare en milevid forskel for mig

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte stikkontakt 1.550 kr.
  • Vandhane skal strammes fast 650 kr.
  • Udskifte en wifi-stik som er gået i stykker. Har købt det nye som skal sættes i. 700 kr.
  • Stoppet toilet 1.700 kr.
  • Sætte lamper op. 700 kr.
  • Grundig rengøring af 1 værelses lejlighed på Amager 1.050 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hatten af for SP
  • #1   20. nov 2013 hun fortjener vist en buket blomster smiley

• #2   20. nov 2013 Hun lyder godt nok fantastisk! Du hr helt sikkert vundet i lotteriet med din sp! smiley
    Min sp meldte afbud næsten hver gang, og når hun endelig kom var hun mindst 3 kvarter forsinket smiley
    Kan godt forstå du er lettet, og hold op hvor må det have været nogle hårde dage for dig smiley

• #4   20. nov 2013 Min er lige sådan. Om jeg så ringer søndag aften svare hun. Men jeg kender hendes så også igennem 7år nu. Har haft den samme til alle unger.
    Som jeg skrev i dit amme indlæg. Var min dreng som Raz og fik suppleret med mme i starten også.. og jeg er på fuld amning igen.. er sikker på det nok skal blive godt.

• #5   20. nov 2013 Hvor er det dejligt! Fantastisk at du har fået så dejlig en sp! Det betyder SÅ meget...

Kommentér på:
Hatten af for SP

Annonce