Hatten af for SP {{forumTopicSubject}}
Jeg prøvede at få fat i min sp i går fordi jeg havde problemer med amningen og var i tvivl..
Kl 16 ringer hun så til mig og beklager hun ikke havde haft tid før, vi snakker så lidt frem og tilbage og hun siger ret hurtigt at hun godt kan høre jeg har brug for hjælp nu, så hun vil gerne komme forbi med det samme.
Kl 16.30 banker hun på, og bliver til kl 18 ca hvor vi bare snakker og jeg får grædt ud og giver los for alle mine tanker og frustrationer..
Det viste sig så hun faktisk havde fri allerede kl 15, så jeg må godt nok sige jeg tager hatten af for hende, tænk at hun gider komme forbi med så kort varsel, og endda imens hun faktisk har fri..
Nå, men vi blev enige om at jeg skulle give mme når hun var gået så mine bryster kunne få ro til at producere et reelt måltid, og at jeg skulle supplere amningen med mme 2-3 gange dagligt til jeg producerede nok mælk og Raz' rytme var blevet bedre.
Raz spiste 40ml mme, og sove 4 timer bagefter, kl 22 fik han så ved mig, havde dog ikke nok til at mætte ham så han fik lidt vand oveni, herefter sov han til kl 3 hvor han igen spiste ved mig og sov derefter til kl 7.30..
Spørg lige om jeg er lettet efter at have ammet hver 30.min siden fredag og nærmest ikke sovet..
Utroligt hvad et sp besøg kan gøre, bare det at en udenforstående siger til en at man faktisk er god nok gjorde bare en milevid forskel for mig
jan 2013
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 147
apr 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 11 Svar: 230
Min sp meldte afbud næsten hver gang, og når hun endelig kom var hun mindst 3 kvarter forsinket
Kan godt forstå du er lettet, og hold op hvor må det have været nogle hårde dage for dig
feb 2010
Følger: 6 Følgere: 4 Emner: 14 Svar: 1.477
Som jeg skrev i dit amme indlæg. Var min dreng som Raz og fik suppleret med mme i starten også.. og jeg er på fuld amning igen.. er sikker på det nok skal blive godt.
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 92 Svar: 1.128
Hatten af for SP