1.157 visninger
|
Oprettet:
Barn med mig selv :) .. {{forumTopicSubject}}
Hej . Er der nogen her inde som har fået barn med sig selv ..
Da der er sket nogen ting i mit liv som gør jeg ikk lige pt som har gjordt at det der med at stole på mænd det er jeg ikk lige den som står først i køen .. :'/ ..
Meget alvorligt som har gjordt det jeg ikk tør .
Og har derfor fundet ud af jeg kan for et med mig selv ( Læst det og fået og vide ) ..
MEN er lidt nyskeri om nogen her inde har det med sig selv ?
Har nemlig spørgsmål som jeg ville håbe nogen kunne svar på !
dec 2011
Følger: 1 Emner: 20 Svar: 340
Prøv regnbuebarn.dk
sep 2012
Følger: 7 Følgere: 7 Emner: 61 Svar: 419
sep 2013
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 236
dec 2011
Følger: 1 Emner: 20 Svar: 340
Der skulle også være donore inde på hjemmesiden
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
Reglerne er ligesom for alt andet offentlig fertilitetsbehandling. Man får tre gratis forsøg, og derefter koster det.
jeg har overvejet det til nr. 2 engang.
prøv at søge på SEM eller selvvalgt enlig mor. Som en anden er inde på, kan man jo rent fysisk ikke få et barn med sig selv, men man kan vælge at være alene med det.
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 30 Svar: 249
Hun ville sindsygt gerne have et barn, har ikke kunne finde ham hun ville have børn med, så derfor har hun valgt det sådan.
Jeg tror det kræver et ret godt netværk med enten venner eller familie som er der rigtig meget for en, ellers så er det nok super hårdt når man er helt alene.
Men sejt at gøre det, og ja det er da bare at kaste sig ud i det
sep 2013
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 148
Synes du skulle sætte dig ned og læse >nogle<(En del!!) seriøse bøger (du ved, dem uden billeder) om hvor vigtig en rolle manden spiller i barnets opvækst, og så spørge dig selv bagefter om det forsat er en første priotet at få barn på egen hånd, eller om det er bedre at vente på manden i dit liv.
Hvis barnet forsat er første priotet, så læs et par bøger om hvad det vil sige at få og opdrage et barn som alene mor, snak med realistiske personer med erfaring omkring det, snak med din familie og venner, husk det økonomiske aspekt - og lad være med at tro det hele er en dans på roser som det fremgår i "de tunge mødre"
Hvis du forsat derefter er fast opsat på det er det eneste rigtige at få barn alene, så gentag opgave 1 og 2, for så har du formentligt ikke udført dem korrekt.
mar 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Babyer: 2 Emner: 286 Svar: 5.164
For dem jeg kender, og det jeg selv har fået a vide lyder slet ikke sådan (:
lægen spørg bare hurtigt om nogle ting, sygdom mm.
Der ud over har jeg en veninde der er igennem 7 forsøg (inseminering) nu og hun betaler kun for de hormoner hun skal have (:
sep 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 13 Svar: 327
Hun skal så hun til gyn. For at undersøges forneden for at se at det fysisk kan lade sig gøre
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
Quist, lige så enige vi er nogle steder - lige så uenige er vi her
Jeg er enig i at det ideelle er at et barn har to forældre. Men ikke alle børn har det, og de vokser altså typisk på og klarer sig helt fornuftigt alligevel.
Det vigtige er, som jeg ser det, at man accepterer at man ikke kan være mor og far og at barnet har brug for forbilleder af begge køn - uanset hvad køn barnet er.
At få et barn er altid en selvisk og egoistisk beslutning. Men derfor kan den godt være rigtig.
mar 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Babyer: 2 Emner: 286 Svar: 5.164
jun 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 12 Svar: 70
Tak alle sammen for svar .
Jeg skal til læge og snakke inden for meget kort tid om hvordan det skal forgår .
Barn med mig selv :) ..