{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.157 visninger | Oprettet:

Barn med mig selv :) .. {{forumTopicSubject}}

Hej . Er der nogen her inde som har fået barn med sig selv ..
Da der er sket nogen ting i mit liv som gør jeg ikk lige pt som har gjordt at det der med at stole på mænd det er jeg ikk lige den som står først i køen .. :'/ ..
Meget alvorligt som har gjordt det jeg ikk tør .

Og har derfor fundet ud af jeg kan for et med mig selv ( Læst det og fået og vide smiley ) ..

MEN er lidt nyskeri om nogen her inde har det med sig selv ? smiley
Har nemlig spørgsmål som jeg ville håbe nogen kunne svar på ! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • USM HALLER disassembly - today! 1.410 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Barn med mig selv :) ..
  • Nanna Marie
    Nanna Marie Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Emner: 20 Svar: 340
    #1   9. nov 2013 Det kræver jo lidt en mand smiley
    Prøv regnbuebarn.dk smiley

• #2   9. nov 2013 Nanna Marie - Hun kan vel bruge en donor smiley

• 1989
    1989 Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 236
    #3   9. nov 2013 Ah, nu kræver det jo ikke som sådan en mand smiley der findes diverse hjælpemidler, men så vidt jeg er orienteret er det noget man skal godkendes til - ligeså vel som adoption, men er ikke sikker.

• Nanna Marie
    Nanna Marie Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Emner: 20 Svar: 340
    #5   9. nov 2013 Man skal da stadig bruge en mand til at lave et barn? Jeg siger ikke, at man behøver at møde ham, men nogen skal da levere sæden?
    Der skulle også være donore inde på hjemmesiden smiley

• #6   9. nov 2013 Man skal bare igennem en ret let psykolog-samtale. og så kan man starte behandling smiley

Reglerne er ligesom for alt andet offentlig fertilitetsbehandling. Man får tre gratis forsøg, og derefter koster det.

jeg har overvejet det til nr. 2 engang.

prøv at søge på SEM eller selvvalgt enlig mor. Som en anden er inde på, kan man jo rent fysisk ikke få et barn med sig selv, men man kan vælge at være alene med det.

• #7   9. nov 2013 Min veninde har lige fået barn alene, med en donor.

Hun ville sindsygt gerne have et barn, har ikke kunne finde ham hun ville have børn med, så derfor har hun valgt det sådan.

Jeg tror det kræver et ret godt netværk med enten venner eller familie som er der rigtig meget for en, ellers så er det nok super hårdt når man er helt alene.

Men sejt at gøre det, og ja det er da bare at kaste sig ud i det

• Quist B
    Quist B Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 148
    #8   9. nov 2013 Hvorfor er det du gerne vil have et barn? Og er du sikker på du har prioriteterne på rette sted, og det ikke blot er en erstatning for den manglende mand/kat/hund i dit liv?

Synes du skulle sætte dig ned og læse >nogle<(En del!!) seriøse bøger (du ved, dem uden billeder) om hvor vigtig en rolle manden spiller i barnets opvækst, og så spørge dig selv bagefter om det forsat er en første priotet at få barn på egen hånd, eller om det er bedre at vente på manden i dit liv.

Hvis barnet forsat er første priotet, så læs et par bøger om hvad det vil sige at få og opdrage et barn som alene mor, snak med realistiske personer med erfaring omkring det, snak med din familie og venner, husk det økonomiske aspekt - og lad være med at tro det hele er en dans på roser som det fremgår i "de tunge mødre"

Hvis du forsat derefter er fast opsat på det er det eneste rigtige at få barn alene, så gentag opgave 1 og 2, for så har du formentligt ikke udført dem korrekt.

• #9   9. nov 2013 ACS hvor har du den info fra (:?

For dem jeg kender, og det jeg selv har fået a vide lyder slet ikke sådan (:

lægen spørg bare hurtigt om nogle ting, sygdom mm.

Der ud over har jeg en veninde der er igennem 7 forsøg (inseminering) nu og hun betaler kun for de hormoner hun skal have (:

• #10   10. nov 2013 Jeg har en veninde som skal Starte på det nu her.. Hun har kun skulle til en almindelig læge samtale hvor lægen bare lige stiller nogle spørgsmål til det fysiske og psykiske, og så er det det. Ingen psykolog samtale smiley

Hun skal så hun til gyn. For at undersøges forneden for at se at det fysisk kan lade sig gøre smiley inden de går i gang smiley

• #12   10. nov 2013 Jeg kender en som prøvede sidste år. Det lykkedes ikke inden for de tre forsøg Oh hun har udsat projektet på ubestemt tid.

Quist, lige så enige vi er nogle steder - lige så uenige er vi her smiley

Jeg er enig i at det ideelle er at et barn har to forældre. Men ikke alle børn har det, og de vokser altså typisk på og klarer sig helt fornuftigt alligevel.

Det vigtige er, som jeg ser det, at man accepterer at man ikke kan være mor og far og at barnet har brug for forbilleder af begge køn - uanset hvad køn barnet er.

At få et barn er altid en selvisk og egoistisk beslutning. Men derfor kan den godt være rigtig.

• #13   10. nov 2013 Nåerh okay jeg har bare aldrig hørt om det med 3 forsøg (:

• #15   11. nov 2013 Ked af det sene svar smiley .. Men var lige meget i weekenden smiley ..

Tak alle sammen for svar . smiley
    Jeg skal til læge og snakke inden for meget kort tid om hvordan det skal forgår . smiley

Kommentér på:
Barn med mig selv :) ..

Annonce