{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Justering af TV der er hængt op for lavt 400 kr.
  • Hovede Rengørring og folde tøj 350 kr.
  • Utæt wc x 2 1.400 kr.
  • Ophængning af gardiner og persienner 1.800 kr.
  • Elektriker 400 kr.
  • Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tvillinge familier + 1 søges
  • #1   5. nov 2013 Altså jeg ville dø hvis jeg skulle have tvillinger nu når jeg har en på 1,5 år i forvejen. Fordi jeg bed hvordan det er bare at have en :b
    Men har altså tænkt sådan at hvis man har tvillinger først og får en mere .. Så må det være "let" ?? Hvis du forstår ?

• #2   5. nov 2013 Du dør ikke smiley

...men kan godt følge din tankegang... Vi har jo aldrig prøvet andet end at have tvillinger smiley

Men ville gerne i dialog med dem som har tvillinger og overvejer en mere eller har fået en mere

• #3   5. nov 2013 Har godt nok pseudotvillinger + 1. Men ved ik hva du specifikt tænker på om det det at have 3 eller fordi de er tvillinger? Tænker ik det at de er tvillinger sku have det store at sige i forhold til det at få en mere? Det sku sfl være hvis en nr 3 blev til en nr 4, altså et par tvillinger mere smiley

• #4   5. nov 2013 Her er overvejelserne oppe og har været det længe. Vi vil gerne have en mere, men vi er samtidig også bekymret for om den ene kommer til at føle sig udenfor, da de andre to jo har et helt specielt bånd.
    Tanken er der også om der kunne komme to igen, så er der lige pludselig problemer med hus og bil også.
    Også er det altså også bare blevet dejligt nemt nu hvor mine er 4,5 år. Hvor kan de mange ting selv, og man begynder at få noget mere tid til sig selv. Er man klar til at skal starte forfra igen?
    Men det rykker da i mig når jeg ser små babyer, og småt babytøj.

• #5   6. nov 2013 Tak for alle jeres svar....

Det er det med det særlige bånd imellem tvillinger da de altid har haft hinanden... og ja det med at gå fra to børn til tre - vi har jo aldrig prøvet at have en smiley

Kommentér på:
Tvillinge familier + 1 søges

Annonce