{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.197 visninger | Oprettet:

Lena L
Lena L
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 69

Fødselsforberedelse KBH {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.

Ja jeg står her og er jo gravid,15 + 6 for at være helt præcis. Jeg fik at vide til mit første JM besøg at jeg bliver tilbudt at komme til familie forberedelse, men decideret Fødselsforberedelse skal Jensens opsøge.

Derfor står jeg nu her og tænker hvad skal man så vælge?

Hvad har i andre været til, hvad virkede for jer af forskellige kurser osv?

Jeg vil gerne have nogen redskaber som jeg kan bruge aktivt i fødslen, og som jeg kan bruge min energi på at fokusere på, så jeg arbejder med veerne og ikke imod dem.

Så kom med jeres erfaringer

På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • montering af induktionskogeplade 1.000 kr.
  • Elektriker 760 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fødselsforberedelse KBH
  • Lena L
    Lena L Tilmeldt:
    maj 2013

#1   11. okt 2013 Og Jensens skulle betyde "jeg selv"...Utroligt så selvstændige ipads er i forhold til stavning

• #2   11. okt 2013 Jeg var til fødselsforberedelse på Hvidovre hospital. De havde to tilbud, et om amning og et om fødsel og den første tid. Jeg synes det var skønt. Min mand var med mig, og flere af tingene kan vi stadig huske idag. smiley

• #4   11. okt 2013 Jeg gik til fødselsforberedelse hos min jordemoder, hvor det kun var os kvinder som var med. Det var rigtig godt og brugbart. Vi snakkede om graviditet, fødsel, veer, amning osv. Og så var jeg til fødselsforberedelse på Aalborg Sygehus ogs, som også var rigtig godt.

Vi som gik inde hos Lene(jordemoderen), var til rundvisning på fødegangen sammen med hende. Det var SÅ rart at have været derinde, og se hvordan og hvorledes. Rigtig trygt, da man så kom derind og skulle føde.

• Lena L
    Lena L Tilmeldt:
    maj 2013

#6   11. okt 2013 Super at høre jeres erfaringer.

Den forberedelse jeg skal til, fik vi at vide kun var familie forberedelse. Ville man have noget decideret Fødselsforberedelse kursus halløj skulle man selv opsøge det.

Ville ønske at vi også blev tilbudt fødsels forberedelse, hos vores jordemoder som er super god til at forklare og rigtig dygtig.... Men ser spares jo alle steder, så må finde noget selv.

Men hvad? Nogen der selv har valgt Fødselsforberedelse, og hvor og hvilken? Synes virkelig det er svært, for det er jo ikke bare lige til, og som første gangs gravid, er det godt nok en jungle...

• #7   11. okt 2013 Jeg fik virkelig ikke meget ud af det da jeg var af sted i sin tid smiley
    Min bedre halvdel synes heller ikke det var noget særligt ...

Det var godt nok i Silkeborg smiley

• Lena L
    Lena L Tilmeldt:
    maj 2013

#10   12. okt 2013 Vals : 1000 tak det var lige sådan nogle råd jeg ledte efter.

Kommentér på:
Fødselsforberedelse KBH

Annonce