Flytning af dagpleje {{forumTopicSubject}}
Hej
Vi er i den situation at vi flytter til en anden by næste måned, samtidig med at vores søn starter i dagpleje...
Da jeg søgte dagpleje plads søgte jeg derfor i den nye by så det hele ville ku hænge sammen...kommunen har så tilbudt os en plads i den by vi bor i nu da de ikke lige havde læst min begrundelse for, hvorfor vi søgte i en anden by....
Nu er der ingen pladser i den nye by før en gang til sommer...vi har valgt at lade ham stå på vente listen, men er virkelig i tvivl om vi bør flytte ham når først han er startet...
Det skal siges at det kun er min mand der har kørekort og derfor ha vi også kun en bil, han kan desværre ikke hente og bringe særlig ofte grundet skæve arbejdstider... busforbindelserne mellem de to byer er ikke ligefrem gode så der vil blive brugt meget tid og overskud på logistik frem og tilbage...
Hvad tænker i? Han skal starte her 1. November og de regner med vi kan få en plads i den nye by omkring Maj/Juli stykker...
okt 2012
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 4 Svar: 106
feb 2010
Følger: 6 Følgere: 4 Emner: 14 Svar: 1.477
aug 2011
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 43 Svar: 249
Dvs en der lige var kommet til byen kom automatisk foran os i køen.
okt 2012
maj 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 403 Svar: 2.282
maj 2010
okt 2011
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 15 Svar: 1.162
okt 2012
Må prøve og ringe til dem i morgen... men hvis nu de ikke på nogen måder gør noget ved det, hvad tænker i så om at flytte hans dagpleje til sommer? jeg aner ikke om det ville være en meget stor belastning for ham eller ej (første barn) for hvis det er det vil jeg selvfølgelig gøre alt for at få det til at fungere her så han ikke skal flyttes... men for os ville det være bedst at få ham i dagpleje tættere på til sommer...
maj 2010
Først fra vs til DP pga vi flyttede til ny by, og nu her fra en DP til en anden fordi det ikke funkede..
Han har ingen nød lidt..
okt 2012
Flytning af dagpleje