{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.335 visninger | Oprettet:

Mette R
Mette R
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

Skift af børnehave/vuggestue - skal, skal ikke????? {{forumTopicSubject}}

Vi har 2 børn på 4år. Og snart 2år. Som sammen går i BH og VS samme sted på hver deres stue. Her går deres ene fætter og kusine os. Problemet er så deres fætter bliver hentet af farmor mindst 2 gange i igen gerne flere gange og vores på 1år. Bliver så ked af det hver eneste gang fordi hun ikke skal med dem hjem hun er virkelig ulykkelig og græder dette har stået på nogen mdr. Nu og den store kan heller ik altid forstå det men er bare så træt af det kan det være rigtigt vores den lille skal blive så ked af det 2-4 gange i ugen hver eneste uge ? Overvejer rigtig meget om de skal flytte BH/VS pga det for sys ikke det kan være rigtigt. Hvad ville i ha gjort?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Herregårdssten 45 m2 2.700 kr.
  • Samle ikea pax 2.500 kr.
  • Hjælp til at flytte jord 2.000 kr.
  • Skifte batteri på citroen c4 grand picasso 1.650 kr.
  • Møbelsamling 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skift af børnehave/vuggestue - skal, skal ikke?????
  • Mette R
    Mette R Tilmeldt:
    sep 2013

#2   23. sep 2013 Hun er bare ikke stor nok til at forstå hvorfor smiley vi synes ikke andre skal hente eller passe medmindre der er behov for det:-)

• #3   23. sep 2013 Mette > men hvis behov er vigtigst? Jeres eller børnenes? smiley
    HVAD skulle der ske ved farmor tog dem med hjem et par timer?

• 1989
    1989 Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 236
    #4   23. sep 2013 Jeg tænker også det nemmeste ville være, hvis farmor har lyst og overskud til at tage alle børnene med - omend det så bare er for en kort stund og så I henter der smiley

Kan godt forstå hun bliver ked af det, det er ikke nemt at forstå i den alder.

• Mette R
    Mette R Tilmeldt:
    sep 2013

#6   23. sep 2013 Det har ikke noget med mit behov at gøre det er en helt anden side af sagen. Muligheden for det er udelukket og ved derfor ik lige hvad ellers jeg kunne gøre udover evt at skifte bh/vs

• Mette R
    Mette R Tilmeldt:
    sep 2013

#9   23. sep 2013 Det er ik noget jeg vil ind på her men det er udelukket. Og vil slet ik bede hende om det sys hun har rigeligt at se til.

• #10   23. sep 2013 Jeg ville tage en snak med farmor og forældrene, om at i synes det er okay at farmor henter, men at jeres børn bliver utrolig kede af det når hun gør det. Og så se om i ikke kan komme frem til en løsning der er god for jeg alle smiley

• #11   23. sep 2013 Camilla H > hvem siger det skal være hver gang.. det kunne jo bare være to gange om måneden eller noget i den stil..

• #14   23. sep 2013 Kunne i ikke bare lave en aftale om at farmor kommer på et bestemt tidspunkt og henter og så pædagogerne enten går ud i gadaroben med det barn der skal med farmor eller går væk med jeres barn så de ikke ser hinanden.
    Det kræver selvfølig at farmor kommer til den aftalte tid.
    Syntes måske nok det er lidt voldsomt at flytte børnene på grund af det, hvis i ellers er glade for stedet.

• #15   23. sep 2013 Hvorfor henter I ikke bare før farmor?

• Mette R
    Mette R Tilmeldt:
    sep 2013

#18   25. sep 2013 Nu var spørgsmålet ikke så meget om hvem der skal hente og ikke hente og om det er ok vi har sagt nej til at hente. Vi har en grund til det og om andre synes grunden er god eller ej kan jeg ik rigtig bruge. Jeg gør hvad jeg føler er bedst for vores børn og det er ikke at skal hentes en gang i ugen eller andet pga personlige grunde! Grunden kommer ikke herind men skriv pb hvis i vil ha grunden!

Jeg er kommet frem til at jeg tager en snak med pædagogerne om hvad vi kan gøre ved det.

• #20   25. sep 2013 Hvis det helt galt må hun jo ringe i forvejen når hun henter og så må pædagogerne tage dine børn med et andet sted end der hvor hun henter .

Kommentér på:
Skift af børnehave/vuggestue - skal, skal ikke?????

Annonce