{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.410 visninger | Oprettet:

Tøj i voksi. {{forumTopicSubject}}

Nu synes jeg efterhånden det er ret koldt og overvejer om jeg skal begynde at tage voksiposen i brug.
Men er i tvivl om hvor meget tøj jeg skal give Malou på i voksien.
Lige nu har hun strømpebukser, body, bukser, hue og en molo fleece jakke på.

Hvornår tager i jeres voksi pose i brug og hvad har jeres børn på i den?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedrivning af væg 4.000 kr.
  • Ingen lyd på TV 500 kr.
  • Genbrugspladsen/ slå græs og fjerne ukrudt 1.650 kr.
  • Placering af opvaskemaskine inklusiv sokkel 1.250 kr.
  • Installation af opvaskemaskine 850 kr.
  • Samling af skoskab 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tøj i voksi.
  • #2   19. sep 2013 Axl har sit alm, tøj på i voksien, ikke nogen jakke el. Noget..
    Når det bliver lidt koldere i vejret får han uldtøj på og en striksweater også i uld..
    Men med det vejr der er nu, er det bare alm. Tøj, en hue (bruger hjelm pt) og et par tynde vanter

• #3   19. sep 2013 Axl er 21mdr og vi bruger den ikke rigtig mere fordi han sover indenfor nu..
    Men når det er koldt og vi skal på tur har vi den med som kørepose i klapvognen..

Nu får vi jo en lillebror til november, så skal han jo bruge den..
    Men alt efter hvornår barnet ikke længere sover til middag i barnevognen, vil jeg sige at brugen af voksien minimeres gevaldigt smiley

• #4   19. sep 2013 Jeg fandt vores SleeBee frem i tirsdags. Markus sover lige nu i en kortærmet body, længærmet t-shirt, strømper og bare ben. På de kolde formiddage har han en hue på også.

• #7   19. sep 2013 I dag tog jeg bukserne af Dicte, så hun havde en korte ærmet body og en langærmet body på, og tykke sokker, det var det, og en alm dyne og så blev hun puttet i barnevognen, og hun frøs slet ikke. Jeg tror det er alt for tidligt at pakke dem så meget ind, for når det så bliver koldt, så er der snart ikke mere tøj at give på mere smiley Men måske jeg skulle huske hatten. smiley

Kommentér på:
Tøj i voksi.

Annonce