{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.244 visninger | Oprettet:

Statsforvaltningen {{forumTopicSubject}}

Hej Alle mødre og fædre.

Jeg søger personer der har erfaring med statsforvaltningens beslutninger om ændring/ophør af samvær, både gode og dårlige.....

Hvis i ikke ønsker at skrive det offentligt,er i meget velkomne til at sende en privat besked til mig.

Jeg spørger med henblik på evt.nærmere undersøgelse af velfungerende samværsresoulationer, og kontakt til medier ang.dette.

Håber at hører fra jer smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.
  • Hang up 4 lights 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Statsforvaltningen
  • #1   9. sep 2013 Jeg forstår ikke dit spørgsmål smiley

• #2   9. sep 2013 Er interesseret i om der er personer herinde,der har gode eller dårlige erfaringer med statsforvaltningen og deres vilje til ændring af samværsaftaler/resoulationer smiley

Om folk er blevet afvist når de har søgt ændring/ophør af samvær, om de er blevet kaldt til møde og blevet hørt, om de er blevet mødt med åbne arme og forståelse osv smiley

• #3   9. sep 2013 hvis begge parter overholder samværs aftaler osv og barnet ikke lider overlast så ændre de helst ikke (efter hvad jeg fik at vide ihvertfald smiley )

• #4   9. sep 2013 Min er blevet suspenderet, i statsforvaltningen, og den blev ophævet ved retten.
    Han har søgt igen, og de har som loven skriver taget sagen op igen, da han skrev at der var en væsenlig ændring.
    Nu har de så fået en masse oplysninger som viser der ingen ændringer er, så jeg venter blot på et afslag om overvåget samvær/samvær.

Jeg forstår ikke. Du skriver kontakt til medie smiley

• #5   9. sep 2013 Jeg skal i statsforvaltningen i morgen. Vi havde lavet en aftale med dem i december og nu har faren taget ude arbejde og kan ikke passe sin samvær og jeg har en meget sensitiv dreng
    Nu har faren aflyst 9 ud af 12 gange og han skulle komme en gang i ugen
    Jeg har søgt om ophævet samvær eller bibeholde den nu værende aftale.
    Så jeg er spændt på hvad udfaldet bliver.

• #6   9. sep 2013 Mor til tre, samvær er en ret ikke en pligt, han har ret til samvær, men du kan ikke tvinge ham.
    Selvom du siger knægten er sensitiv, skal du huske at det skal dokumenteret (som oftes) før de tager det for gode vare..

Jeg håber det en god jusist/børnesagkyndig der sidder på sagen. Og at i finder en løsning for netop din dreng smiley

• #8   10. sep 2013 Jeg blev fuldstændig jordet i statsforvaltningen. Det er nord Jylland jeg er til knyttet men de havde hentet nogen ind fra Sønderjylland. De så et kæmpe lys i faren og kunne slet ikke se at han havde gjort noget galt. Det var mig der blev gjort til det sorte får og de ville slet ikke hører hvad jeg havde at sige
    De synes bare at jeg afbrød og gentog mig selv
    Jeg fik næsten ikke et ord indført og de gik kun efter mig. Det var så slemt at faren sagde bagefter at de var da godt nok hårde ved dig
    De havde ikke læst ordentlig på sagen for de blev ved med at sige at dine børn bor jo ikke hjemme ved dig. Og det gør de altså.

• #9   10. sep 2013 Du skal klage, skriftligt.
    Fik du nogle papir med ?!

• #10   11. sep 2013 Jeg fik ingen klage papir. Kun den samværs aftale som jeg følte mig presset til at skrive under på og jeg havde ingen at råd føre mig med for der måtte ikke komme bisidder med da der ikke var plads.

• #11   11. sep 2013 Du kan altid klage, skriv selv en klage smiley
    Klag over forløbet, over behandlingen og at du ikke føler dig presset..

• #12   12. sep 2013 Det vil jeg også gøre smiley

Kommentér på:
Statsforvaltningen

Annonce