{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
699 visninger | Oprettet:

Vil kun sove med flasken. {{forumTopicSubject}}

Hej piger.

Vi er kommet til at give vores datter en træls vane. Hun vil kun sove hvis hun ligger med sutte flasken. smiley
Hun vil ikk bruge sut. Har prøvet og snige den ind når hun sover og fjerner flasken. Men hun laver ligefrem bræk lyde når hun får en sut. Jeg kan godt tage den fra hende når er faldet i søvn. Men hun vil ikk sove uden?
Har prøvet alle mærker sutter.
Tænker bar at når hun skal starte i dp, så vil dp moderen nok ik ha hun sover med den?
Hun er 5 mdr.
Nogen forslag? Andre der har prøvet dette

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Tilsæt opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Set up lamps (and cables for lamps) 1.000 kr.
  • Fældet træ 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vil kun sove med flasken.
  • #2   1. sep 2013 Først til januar.

Men tror du hun selv siger fra ?

• #4   1. sep 2013 Har i prøvet med forskellige størrelser sut? Det kan nemlig have rigtig meget at sige smiley

• #5   1. sep 2013 Vi har kun prøvet med de mindste str? Hun får Avent flaske, og der er tuden meget lille jo i forhold til sutter?

• #6   1. sep 2013 Jeg har hørt flere, hvis børn ikke ville ta sut, men hvor de gerne ville ha de alm runde sutter str 6-36 mdr

• #7   1. sep 2013 Min søn ville bestemt ikke bruge sut... Uanset mærke, størrelse eller formen!

Brugte flaske hjemme men ikke i vuggestuen. Tit er det meget nemmer for dem at lave deres egne rutiner smiley og som oftes er det sært ikke et problem med at tingende er forskellige de to stedet.
    Min søn var 18mrd da vi stopper med flaske hjemme smiley
    Men både vuggestue og dp bruger flasken hvis du beder om det !

• #9   1. sep 2013 Så længe det virker smiley er det så ikke lige meget med flasken? smiley

Sophia får sutte flaske inden sovetid herhjemme. - og i weekenden til middagslur.
    I dagplejen drikker hun den ikke.

De DP mødre kan nogle tricks. smiley

• Zitta
    Zitta Tilmeldt:
    apr 2011

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 36
    #10   1. sep 2013 Vi har nøjagtig det samme med vores dreng, nægter at nogen som helst slags sut, har prøvet alt og alle str. Han vil også sove med den, dog kan vi tage den ud efter 5 min. Møg træls. Bare han ville tage den sut smiley Heldigvis er han ved at miste interesseren for flasken i perioder, så det stopper nok snart, men når han vil have den, er der ikke noget at gøre smiley han har utrolig svært ved at finde og falde til ro. Kan ikke komme med et godt råd lige PT, men ville nok prøve at suttetræne igen og håbe at hun tager den. Vores dreng er 11 måneder

• Helle B
    Helle B Hjælpe-administrator

Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 26 Svar: 637
    #11   1. sep 2013 Vores søn har aldrig brugt sut jeg tror også jeg har forsøgt alle sutter. Jeg fandt en bamse, som han blev puttet med.

• #12   1. sep 2013 Min søn er lidt over 1 år og han vil stadigvæk kun sove med flasken dog er jeg begyndt på at bruge alm. Mælk i den nu

Kommentér på:
Vil kun sove med flasken.

Annonce