{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.392 visninger | Oprettet:

Natteskræk :( {{forumTopicSubject}}

Jeg tror desværre efter flere episoder igennem den sidste mdr. At min dejlig guldklump Mike på 2,5 år har fået natteskræk. smiley Er der nogen som har nogle erfaringer med natteskræk? Vi føler (min kæreste og jeg) føler os simpelthen så magtesløse overfor dette og vi ved ikke hvordan vi skal hjælpen vores søn igennem disse "anfald" bedst muligt smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Blocked toilet 2.000 kr.
  • afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • montering af kattelem i hoveddør 1.000 kr.
  • Hovedrengøring i privat hjem 2.500 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Natteskræk :(
  • #1   10. aug 2013 Hvad sker der? Prøv at skriv hvordan en nat forløber sig hos jer? Måske det gør det nemmere for folk at hjælpe med råd. smiley

• #2   10. aug 2013 Mike kommer i seng ved 19 tiden og sover stille og roligt indtil omkring ved 23-24 tiden, så begynder han at græde helt vildt og lyder helt panisk og bange. Han har åbne øjne men er ikke tilstede og så sparker han helt vildt med arme og ben. Og han bliver endnu mere uroligt og ked af det hvis man rører ved ham eller prøver at tag ham op. Episoderne varer ca.15 min og vi kan kun sidde ved siden af ham og snakke stille og roligt til ham. Og ligeså hurtigt som en episode starter ligeså hurtigt stopper de igen. Og så sover han dybt indtil næste morgen.

• #3   10. aug 2013 Det er frygteligt, vores datter havde det også med jævne mellemrum. Jeg har ingen gode råd andet end at være der, men uden at røre. Jeg kan dog trøste med at det i de fleste tilfælde går over omkring før-skole alderen. Vores datter er nu 7 år og har ikke haft det i 2-3 år. Hendes første tur var omkring 1½ års alderen og sidste gang omkring 4-5 år.

• #4   10. aug 2013 Det er bare så frusterende og gør virkelig ondt i vores
    Forældre hjerte at vi ikke kan gøre noget andet end at være
    der for ham. Jeg håber virkelig han snart vokser fra det.

• #5   10. aug 2013 Har været til et foredragt om dette, hun sagde at man må ikke vække dem når de skriger man skal sidde hos barnet, også nynne en sang den samme sang.. Det er frygteligt at se på Noah har også haft det..

• #7   10. aug 2013 Tusind tak for linket smiley der var en masse gode råd på siden smiley Mike er i forvejen en sensitiv dreng så vi sørger altid for at han er faldet til ro inden han kommer i seng.

• #8   11. aug 2013 Vores søn på 6 har det også han får den 1 1/2 time efter han er faldet i søvn. Tog nogle dage i træk at udregne nogenlunde præcis tidspunkt. Vækkede ham så (altså stille og roligt og ik noget med at de skal blive total friske ) ca 15 min før og det har hjulpet vi gjorde det for ca 2 måneder siden og han har kun haft 2 anfald siden. Men ja det er ik rart og jeg sys faktisk det er ret uhyggeligt at se på smiley men trøster mig med de ik aner noget om det. Vores søn har ihvertfald ingen erindring om noget når det er.

• #9   11. aug 2013 Og iøvrigt også mildere. Han har været mindre rystende og ik gennemblødt af sved.

• #10   11. aug 2013 Min datter kunne heller aldrig huske noget dagen efter, men det må være forfærdeligt idet de er i det. Jeg synes det var frygteligt. Og ja, også her opstod det tit 1-2 timer efter hun var faldet i søvn. Jeg læste mig engang til at det er noget med at de falder for hurtigt i den tunge søvn.

Kommentér på:
Natteskræk :(

Annonce