{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.433 visninger | Oprettet:

Første tænder, ikke det normale sted..! {{forumTopicSubject}}

Ja lidt kompliceret, men Siljes første tænder kom her da hun var knap 11 mdr. men det var ikke de der normalt kommer først, Siljes første 2 tænder er dem der sidder på hver sin side af de øverste fortænder, og jeg kan se at de næste er lige ved at komme ved siden af også, altså ikke fortænderne men hjørnetænderne smiley
Har andre prøvet det??

Nu har hun så her siden fredag ikke rigtigt ville spise noget, savlet meget og grædt enormt hvis jeg rørte hendes gummer der hvor fortænderne burde være, og igår lørdag havde hun feber 38.8 og i nat 39.3 og hertil morgen 37.7, når man læser på nettet står der at hvis der er feber i forbindelse med tandfrembrud overstiger det ikke 38.5, hvis det gør så er det noget andet.. smiley
Passer det altid? Kan bare ikke forstå hvis det er andet..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Replacement of Toilet 1.000 kr.
  • Fjerne stikkontakt 1.000 kr.
  • TV-opsætning — der skal bores fire huller i betonvæggen. 500 kr.
  • Tilslutning af ovn 500 kr.
  • Låse dør op 1.145 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Første tænder, ikke det normale sted..!
  • Min baby J
    Min baby J Tilmeldt:
    mar 2009

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 70
    #2   4. aug 2013 Ja det ser godt nok sødt ud smiley Min søn fik de tænder som nr 5 og 6 og har aldrig haft feber under tandfrembrud.

• #4   4. aug 2013 Vito har har 39-40 i feber ved samtlige tænder smiley

Så kan de kloge sige hvad de vil smiley

• #5   4. aug 2013 hvor ser hun kær ud smiley maya havde den første allerede som 4 mdr gammel og det var en for oven derefter en forneden...Meget normalt de får feber i forbindelse med tænder men ved ikke noget om at den ikke må overstige et hvis tal...hvis gummerne klør eller gør ondt kan aftamed anbefales...det er en gele som smørres på gummerne...det hjalp ihvertfald meget her smiley

• #6   4. aug 2013 Ja vi synes også at det ser sødt ud.. Det må ha' været tænderne for hertil aften var alt ok igen og temperaturen sagde 37.0 og hun spiste aftensmad og legede og pjattede som hun plejer.. Men der ser ikke udtil at være nye tænder på vej, men kan se at den ene af de tænder hun havde fået er komme længere ud.

Kommentér på:
Første tænder, ikke det normale sted..!

Annonce