{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.078 visninger | Oprettet:

Muskelkramper i maven {{forumTopicSubject}}

Har i prøvet at have det?
Lørdag aften fik jeg ondt i maven som hvis man har diarre.. Gik på toilet, intet skete.. Gik i seng med en varmepudemog et par panodiler, men smerterne tog til og maven blev stenhård.. Tænkte så det var plukkeveer som bare gjorde ondt og slog det hen et par timer..
Til sidst kunne jeg simpelthen ikke holde smerten ud, det gjorde mere ondt end da jeg havde veer, og med den graviditet jeg har, så blev jeg da bekymret for om det reelt var optræk til noget..
Nå, vagtlægen ville så komme med det samme da de mente det var uforsvarligt at køre i fald det var fødsel..
Det viste sig så 'bare' at være noget han kaldte ukontrollerbare kramper i mavemusklerne, og jeg fik en sprøjte at sove på, og hvis det ikke hjalp skulle jeg indlægges og have noget stærkere medicin, men det måtte han ikke give når jeg var gravid.
Det gik Heldigvis næsten over, men jeg får stadig krampeanfald nu og da..
Det føles ligesom hvis man har krampe i læggen eller i tæerne, også sidder det bare i hele maveregionen, fra lige under brystet og ned til skambenet..
Har I prøvet det? Og er der noget man kan gøre for at forebygge det? Er det et specielt graviditetssyndrom,, jeg tænker, mavemusklerne er jo ret belastede... Jeg har bare aldrig oplevet eller hørt om det før, men måske I har?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vandhane der drypper AKUT 1.000 kr.
  • Hjælp til at sætte Gardinskinner og væg ramme op 800 kr.
  • Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Ophængning af udendørs lampe 595 kr.
  • Rengør altan for alger 500 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Muskelkramper i maven
Kommentér på:
Muskelkramper i maven

Annonce