{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
872 visninger | Oprettet:

Polypper i næsen {{forumTopicSubject}}

Heej smiley

Min datter er begyndt at snorke, og jeg troede det var fordi hun var lidt forkølet.

Men nu er der gået 3 uger, hvor hun snorker (lyder som en voksen mand næsten) og hun vågner tit om natten.
Så jeg mistænker måske hendes polypper smiley
Hun trækker også vejret gennem munden. - vi har dryppet næse i flere nu, men der kommer ikke rigtig noget ud, så tror ikke det er en forkølelse.

Nogen med erfaringer omkring polypper ? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.
  • Ukrudt fjernes 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Polypper i næsen
  • #1   8. jul 2013 Begge mine Harper dem fjernet

• #2   8. jul 2013 Tak for svar smiley

Har ringet rundt til øre næse hals læger idag. - der er ko satme 2 måneders ventetid smiley
    Må kontakte vores læge imorgen - det kan da ikke være rigtigt at hun ikke skal have noget søvn så længe smiley

• #3   8. jul 2013 De skal have apnø før de bliver fjernet.. Det var ihvertfald hvad min søs fik af vide med hende den mindste på 4

• #4   8. jul 2013 Så håbe jeg da godt nok at de kan "behandle" så det ikke generer hende.

• #5   8. jul 2013 Freya har også for store polypper i næsen og oveni har hun allergi + høfeber. Så det lidt passage der tilbage er fyldt med 'næsevand' og snot.

Hun snorker ikke, men trækker vejret gennem munden og det giver hende øget tørst pga hals - mund mm udtørrer, så herhjemme er det ikke unormalt hun drikker 400-1000 ml vand om natten + alt det væske nu giver af gener...

Dertil har hun væske på ørerne, venstre øre er hun helt døv på og kan høre 60-70 % på højre. Det driller hendes balance, så det er ikke unormalt at hun vælter flere gange på få minutter.

De ser helst at de er så tæt på 2 år som muligt mht fjernelse af polypper og over 10 kg.

Men freya skal have ordnet både dræn og polypper som 16,5 mdr.

Kommentér på:
Polypper i næsen

Annonce