872 visninger
|
Oprettet:
Polypper i næsen {{forumTopicSubject}}
Heej
Min datter er begyndt at snorke, og jeg troede det var fordi hun var lidt forkølet.
Men nu er der gået 3 uger, hvor hun snorker (lyder som en voksen mand næsten) og hun vågner tit om natten.
Så jeg mistænker måske hendes polypper
Hun trækker også vejret gennem munden. - vi har dryppet næse i flere nu, men der kommer ikke rigtig noget ud, så tror ikke det er en forkølelse.
Nogen med erfaringer omkring polypper ?
feb 2010
Følger: 6 Følgere: 4 Emner: 14 Svar: 1.477
mar 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 100 Svar: 694
Har ringet rundt til øre næse hals læger idag. - der er ko satme 2 måneders ventetid
Må kontakte vores læge imorgen - det kan da ikke være rigtigt at hun ikke skal have noget søvn så længe
okt 2011
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 15 Svar: 1.162
mar 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 100 Svar: 694
feb 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 2 Emner: 98 Svar: 2.204
Hun snorker ikke, men trækker vejret gennem munden og det giver hende øget tørst pga hals - mund mm udtørrer, så herhjemme er det ikke unormalt hun drikker 400-1000 ml vand om natten + alt det væske nu giver af gener...
Dertil har hun væske på ørerne, venstre øre er hun helt døv på og kan høre 60-70 % på højre. Det driller hendes balance, så det er ikke unormalt at hun vælter flere gange på få minutter.
De ser helst at de er så tæt på 2 år som muligt mht fjernelse af polypper og over 10 kg.
Men freya skal have ordnet både dræn og polypper som 16,5 mdr.
Polypper i næsen