{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
892 visninger | Oprettet:

Andre med ekstrem savle babyer?? {{forumTopicSubject}}

Min dreng på 8 ½ mdr har fra han ca var 3 mdr savlet rigtig meget, han bruger ca 6-7 savle smække om dagen og de er bare gennemblødt, det er sådan jeg ikke får skiftet den i tide at så skal trøje og body stocking og skiftes.
Andre der har det sådan og hvad gør man ved det og er der en grund?
Han har altid finger i munden og stopper alt mulig andet derind også.
Han har fået to tænder i undermunden men der er ikke tegn på at der er flere på vej.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Mount 7 lamps to the ceiling 800 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Andre med ekstrem savle babyer??
  • #1   29. maj 2013 Clara savlede xtremt i perioder. Jeg ved også at ACSs Vito savlede så meget at han fik svamp af det.

Jeg gjorde ikk andet end at skifte hagesmæk konstant og hele tiden. Nogle gange hver time.

• #2   29. maj 2013 Sådan er nogle børn bare smiley Vito var ligesådan, og nu hvor han er 22 mdr bruger han stadig savlesmæk nogle dage.

mit bedste råd er at købe en masse smække, så du kan skifte hele tiden. Jeg havde 16 med navn til Vito og 8-10 i reserve. Nogle dage løb jeg alligevel tør, og jeg havde altid nogle hængende på stroppen af pusletasken, så de kunne tørre når vi var ude.

han fik rigtig slemt eksem af det, og svamp som på et tidspunkt gik helt fra øjnene og ned til brystet, fordi han savlede så meget.

Sååå, sørg for at holde ham tør og skifte, så kan du forhåbentlig undgå at dit barn bliver lige så irriteret som Vito blev smiley

(han får i øvrigt stadig sutteeksem af og til, og for tiden slår han lidt ud igen)

• #3   29. maj 2013 Du var hurtigere Pernille smiley

• #4   29. maj 2013 Jeg håbede jo at du selv kom på banen. smiley

• #5   29. maj 2013 Tak for det, var ved at tro at han måske havde svamp i munden at det var måske det, men ved de tjek han har været til har de ikke kunnet se noget.
    Jeg må bare blive ved med at skifte og tørre savl op efter ham når han kravler rundt smiley

• #6   29. maj 2013 Ja, ikke andet for. Og det e rhelt normalt smiley

udover den udvendige svamp, har Vito aldrig fejlet noget i munden og lægen siger at det er helt normalt smiley

hvis han begynder at blive lidt rød, kan du smøre med en fedtcreme. Jeg er rigtig glad for ceridal fra apoteket, men der findes jo masser af alternativer smiley
    På den måde kan man tage en gang irritation i opløbet!

• #7   29. maj 2013 Jeg er igang med savle-barn nr. 2! Min datter stoppede først med at bruge savlesmæk da hun blev 2 år. Det gælder bare om at have rigeligt med smække. Jeg har en teori om at de børn som savler meget også er langsomme til at tale, da savleriet måske kunne skyldes dårlig mundmotorik... Sådan har det i hvert fald været her, men det er som sagt bare min lille teori smiley

• #9   29. maj 2013 Mor til Simone,
    måske der er noget om det?

Vito er heller ikke så stærk sprogligt, men er en meget fysisk dreng. Jeg har dog en mistanke om at han arvet min tunge som er væsentligt større end normen.. og det kan i mine øjne forklare hvorfor han savler så meget smiley

han bruger i øvrigt stort set kun sut om natten og ved trøst eller sofahygge og savler alligevel. Nogle dage langt mere end andre.

• #10   30. maj 2013 Hvis William har hans sut, savler han ikke nær så meget som uden sut. Jeg ved ikke om det passer det med talen, for de to andre har ikke savlet så meget som ham her.
    Men den store savlede mere end ham der den mellemste. Og den mellemste har været hurtigere til at snakke hvor den store var en lille smule langsommere men langt fremme fysisk.

Kommentér på:
Andre med ekstrem savle babyer??

Annonce