892 visninger
|
Oprettet:

14. jul 2008 Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 147 Svar: 1.352
Andre med ekstrem savle babyer?? {{forumTopicSubject}}
Min dreng på 8 ½ mdr har fra han ca var 3 mdr savlet rigtig meget, han bruger ca 6-7 savle smække om dagen og de er bare gennemblødt, det er sådan jeg ikke får skiftet den i tide at så skal trøje og body stocking og skiftes.
Andre der har det sådan og hvad gør man ved det og er der en grund?
Han har altid finger i munden og stopper alt mulig andet derind også.
Han har fået to tænder i undermunden men der er ikke tegn på at der er flere på vej.
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.625
Jeg gjorde ikk andet end at skifte hagesmæk konstant og hele tiden. Nogle gange hver time.
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
mit bedste råd er at købe en masse smække, så du kan skifte hele tiden. Jeg havde 16 med navn til Vito og 8-10 i reserve. Nogle dage løb jeg alligevel tør, og jeg havde altid nogle hængende på stroppen af pusletasken, så de kunne tørre når vi var ude.
han fik rigtig slemt eksem af det, og svamp som på et tidspunkt gik helt fra øjnene og ned til brystet, fordi han savlede så meget.
Sååå, sørg for at holde ham tør og skifte, så kan du forhåbentlig undgå at dit barn bliver lige så irriteret som Vito blev
(han får i øvrigt stadig sutteeksem af og til, og for tiden slår han lidt ud igen)
nov 2010
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.625
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 147 Svar: 1.352
Jeg må bare blive ved med at skifte og tørre savl op efter ham når han kravler rundt
nov 2010
udover den udvendige svamp, har Vito aldrig fejlet noget i munden og lægen siger at det er helt normalt
hvis han begynder at blive lidt rød, kan du smøre med en fedtcreme. Jeg er rigtig glad for ceridal fra apoteket, men der findes jo masser af alternativer
På den måde kan man tage en gang irritation i opløbet!
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 92 Svar: 1.128
nov 2010
måske der er noget om det?
Vito er heller ikke så stærk sprogligt, men er en meget fysisk dreng. Jeg har dog en mistanke om at han arvet min tunge som er væsentligt større end normen.. og det kan i mine øjne forklare hvorfor han savler så meget
han bruger i øvrigt stort set kun sut om natten og ved trøst eller sofahygge og savler alligevel. Nogle dage langt mere end andre.
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 147 Svar: 1.352
Men den store savlede mere end ham der den mellemste. Og den mellemste har været hurtigere til at snakke hvor den store var en lille smule langsommere men langt fremme fysisk.
Andre med ekstrem savle babyer??