{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.672 visninger | Oprettet:

Utaknemmelige kælling .... {{forumTopicSubject}}

.... Ja det er mig !

Jeg fik ikke lagt Emmas rene tøj på plads i går da hun sov inden jeg var færdig .
Jacob vil så være så elskværdig at ordne det for mig i morges inden han afleverede tulle - hvilket resultere i at jeg lige nu har brugt en halv time på at rydde op i selvsamme skab fordi han (trods dymo-labels) ikke ligger det rigtigt ind ! smiley

Årh ha , mænd ! Nå men jeg elsker ham nu alligevel og det er vel egentlig lidt utaknemmeligt at blive vred over at han ville hjælpe ..

... Hvad er jeres bedre halvdels mest trælse ting som han gør, hvor i bare tænker "så lad dog være" ? smiley

Lige et billede efter oprydningen - og JA jeg er skide pernippen med E's tøj haha smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift af elpære 250 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.250 kr.
  • Cleaning 205 kr.
  • Dækskifte på el-løbehjul 670 kr.
  • Samling af ikea kommode 700 kr.
  • fjerne ukrudt 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Utaknemmelige kælling ....
  • #1   24. maj 2013 Det skulle da lige være når jeg ber rune om at ryde sine guitar og udstyr væk eller hans værktøj

Så smider han det ind på børneværelset

• #2   24. maj 2013 Årh ja "rydde op" = smide tingene ind hvor de ikke kan ses smiley

• #3   24. maj 2013 Hehe min rør slet ikke ved vasketøjet så det problem har jeg ikke

• Lian & co..
    Lian & co.. Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 96
    #4   24. maj 2013 Affald på køkken bordet, inde ved computeren, tøj der flyder over alt.
    og så glemmer han at lukke skabe og skuffer efter sig..!! og støvsugeren kommer heller ikke på plads, hvis han en sjællent gang har brugt den...Jah, kunne blive ved:-)
    Men så er der andre ting han ordener som jeg ikke har forstand på

• #5   24. maj 2013 Min mand støvsuger kun halvdelen når han gøre det. Og vi har to hunde og trægulv / fliser i hele huset, så den halve støvsugning er så godt som intet værd, da det der ligger tilbage jo hurtigt vivler rundt på sådan noget gulv.
    ALT skal med, også bar planter, stole og andre møbler smiley
    Plus han er også typer der lader ALLE skabe og skuffer stå åben efter brug. Han er ellers flink til at tage opvasken, men hele køkkenet er bar åben bag efter smiley

• #9   24. maj 2013 Min dejlige mand elsker at lave mad og er også rigtig god til det. Men når han har været i køkkenet rydder han ALDRIG op efter sig, så det må jeg jo gøre ^^ og det samme med sådan en masse småting der bare ligger og flyder over det hele. Tøj på gulvet, service diverse steder og hvis noget bliver brugt, ja så bliver det ikke lagt på plads. smiley Men man kan jo ikke undvære dem alligevel. Hehe

• #11   24. maj 2013 Love Life. Hihi jeg ordner også alt herhjemme for så får jeg det på MIN måde. smiley Hvis manden en sjælden gang støvsuger, så gør jeg det som regel om, når han er færdig ^^

• #12   24. maj 2013 Det er meget sjovt med de kære mænd...
    Her hjemme ligner køkkenet et bombet lokum når han har lavet mad, han ligger affald på bordet hvis der ikke er en pose i og han sætter opvask på bordet lige over opvaskemaskinen.. smiley og hvis han lige putter det, sætter han det fuldstændig modsat af alt det andet...

He he...

• #13   24. maj 2013 Min mand er rigtig god, til det meste. Men han ligger altså vasketøjet forkert sammen! Ih altså ;o)

Nåeh ja, også de skægstubbe i vasken når han har barberet sig, grrr.....

• #14   24. maj 2013 Min kæreste kan IKKE finde ud af at sætte tøj sammen, når han skal give ungerne tøj på... puuuuh det går helt galt for ham.

når han vasker tøj foregår det alt tøjvask på 60 grader ! så han får IKKE lov til at vaske tøj.

når han støvsuger gør han det ikke grundigt nok (efter mit hoved)

og hvis han skal spise skrald ud og posen er fuld. tager han en ny, hænger den på døren og smider så skraldet derind. istedet for at spise den fyldte pose ud !?

• #15   24. maj 2013 Min kæreste fik skider for 10000000000 gang igen igen igår.

Han putter nemlig sit møgbeskidte tøj ind i vaskemaskinen, men så kommer det heller ikke længere. Så når jeg Best tror jeg skal vaske tøj. Ja så kan jeg starte med og tænde den... Føj!!!

Men han er dælme dejlig alligevel. Også selvom han allerede sover igen igen smiley

• #16   24. maj 2013 Helt sikkert at min mand er kok! Så der er en forventning om at køkkenet er pænt og ryddeligt når han har været derude.. Men NEJ! Ligner et bombet lokum.. Krydderier, krummer, mælk/fløde/lign overalt.. Kogepladen fyldt med madrester og håndvasken/bordet fyldt med opvask.. Ikke en SNERT af oprydning undervejs/efter madlavningen.. Gud hvor er det dog irriterende.. Så nu render jeg og gør rent mens han laver mad, for jeg kan ikke holde det ud!

• Moaren
    Moaren Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 455
    #17   24. maj 2013 Jeg må være en mand.... For her er det mig der efterlader tingene som I skriver smiley

• #18   25. maj 2013 Her er manden fantastisk til at lave mad, og gør det tit. Men også her FLYDER det efter. Tænker altid herre Gud, det tager jeg i morgen tidlig når han er på job. Men så finder jeg madvare og ingredienser fra madlavningen, som skulle ha været tilbage i køleskabet, og som jeg så må smide ud... Ihhh!!! Det er virkelig irriterende!

• #20   25. maj 2013 Daniel glemmer at sætte krus osv. i opvaskemaskinen efter brug eller i det mindste på køkkenbordet - han efterlader det bare inde i soveværelset (hvor man forresten slet ikke må spise, drikke osv!) . Han glemmer og gøre badeværelset rent efter han har været i bad og han hænger våde håndklæder op igen istedet for at smide dem direkte til vask! Også når han har brugt mikroovnen så glemmer han at stille "brødristen" ind igen - han lader den bare stå ovenpå mikroovnen! Møg irriterende smiley

• #21   29. maj 2013 Kathrine: skifter du håndklæder efter hvert bad?

• #23   29. maj 2013 Her er jeg fuldt ud enig med Lykke! Her hjemme bliver håndklæderne kun brugt EN gang og så til vask ..

• #24   29. maj 2013 Jeg genbruger også altid håndklæderne. Det andet synes jeg er lidt meget.

jeg skifter som regel mine når jeg synes, eller når min flirt er her (han tørrer sig ukritisk med alle håndklæderne, både mine og Vitos, og jeg gider ikke dele håndklæder!)

• #25   29. maj 2013 Hehe, jeg havde faktisk aldrig skænket det en tanke at folk kunne være så forskellige med håndklæde skift (Men hvorfor skulle man også tænke på det smiley )

Jeg skifter nok mine efter tre, fire gange. Eller hvis min kæreste har brugt det (Er i samme situation som dig ACS - han tager det første og bedste). Kan nu godt dele håndklæde mig ham, hvis vi feks er i sommerhus og har glemt at få to håndklæder med eller lignende. Det eneste jeg er MEGET sart med, er det til jeg bruger til ansigtet. Jeg tørre ikke selv hænder eller andet i det, skiftter det jævneligt, og kan blive helt skæv i hovedet hvis jeg opdager han har brugt det! ;0) haha

• #26   29. maj 2013 Soffi,
    hehe, her har han også fået strengt forbud mod at røre de små håndklæder!! Jeg vil simpelthen ikke risikere at tørre mit ansigt i et håndklæde som har været i hans skridt!

• #27   29. maj 2013 Hva så når de er brugt ? Så hænger de til tørre også ligger i dem sammen igen også på plads ? Eller hæger de så bare fylder ? smiley

• #28   29. maj 2013 De hænger bare ude på badeværelset?

• #31   29. maj 2013 Hold da op , ja vi genbruger altså også håndklæderne her i huset smiley

Min mand bruger 2 hver morgen og Emma bruger en hver aften og jeg bruger 2 når jeg vasker hår ... Det ville jo kræve et mega lager smiley

• #32   29. maj 2013 Javel jaa smiley så hellere vaske oftere end have så mange store håndklæderne at hænge og flyde .. Men der er vi Jo så forskellige smiley

• #35   29. maj 2013 Jaja jeg smadre vores jord .. Thats life og det vil jeg gerne have 'hænge' på
    Mig for ikke at skulle glo på store håndklæder hele tiden og tørre mig i ansigtet med noget som jeg muligvis dagen for inde har tørt mig i røven med .. Ellers tak smiley

• #37   29. maj 2013 Hmmm, jeg synes faktisk ikke håndklæderne er SÅ grimme og se på. De er sorte alle sammen, og hænger over håndklædertørren ligeså pænt.

Og man slipper for at tørre røv af i ansigtet ved at have et lille håndklæde kun til ansigtet - det kræver bare ens mand er til at opdrage på smiley

• #38   29. maj 2013 Ja, jeg skifter håndklæder efter hvert bad. Jeg kan ikke lide tanken om at håndklædet genbruges.

• #40   29. maj 2013 Malous stofble på puslepuden bliver os smidt til vask efter hvert bleskift også selvom hun intet uheld har haft på den eftersom jeg dupper hendes numse tør med stofbleen. smiley så de ryger os til vask efter hvert bleskift smiley

• #41   29. maj 2013 Hehe Cookie, men skal jo ikke forhaste sig smiley vi har kun kendt hinanden i 8 mdr! smiley

• #44   30. maj 2013 Hihi synes det er sjovt med så stor forskel. Jeg skifter det også efter hvert 3. bad ca. Jeg har hverken tid eller lyst til at ville vaske vaske hver dag og så er jeg bare helt enig med Noname smiley

Og jeg har et håndklæde til kroppen og et til hoved og hår, så kan nu ikle se noget klamt i ikke at skifte det efter hvert bad smiley

• #45   2. jun 2013 her bliver håndklæderne også skriftet efter en 3 bade.... med 4 mennsker i huset, ville jeg ikk lave andet end at vaske tøj og kogevask. har ski andet og bruge min tid på smiley

• #46   16. jun 2013 wow, jeg har meget at lære, kan jeg godt læse. for her ligner både skabe, køkkenborde og gulve bombede lokum det meste af tiden og det har jeg det egentlig fint med. jeg har orden i rodet og kan finde det jeg leder efter ;-P sådan ser det ud i mit og børnenes garderobe skab *fløjte fløjte fløøøjte*

profilbillede
Kommentér på:
Utaknemmelige kælling ....

Annonce