{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.828 visninger | Oprettet:

C&O
C&O
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 26 Svar: 349

Hvad ville i gøre? Kraftige smerter i underlivet {{forumTopicSubject}}

Har været ude og spille kamp her til aften. I midten af anden halvej får jeg sindssygt ondt i maven, startende i venstre side og ned mod underlivet. Det føles fuldstændig som mens smerter, men det er vedvarende. Her ca halvanden time efter gør det stadig ondt.. Er næsten i 7 uge. Overvejer at ringe til skadestuen, selvom jeg godt ved de ikke kan gøre noget, men jeg er så nervøs. Har ingen blødning

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad ville i gøre? Kraftige smerter i underlivet
  • #1   16. maj 2013 Det er jo en grund til at de fraråder bla. Håndbold. Hvis smerterne er uudholdelige synes jeg du skal ringe til vagtlægen..

• #2   16. maj 2013 Ja det her var vist en fin advarsel, og jeg deltager ikke i flere kampe. Smerterne er ikke uudholdelige mere, men de er kraftige nok synes jeg.

• #3   16. maj 2013 Så synes jeg du skal ringe til vagtlægen- man kan bruge frygteligt mange kræfter på at bekymre sig- og som regel helt uden grund- go bedring!

• #5   16. maj 2013 Jeg har lagt mig på sofaen, og så vil jeg lige give det et par timer og vente og se. Det er jo nok begrænset hvad de kan/vil gøre på Skadestuen alligevel smiley

• #6   16. maj 2013 Mon ikke det er ligamenterne? Jeg ville også smutte i seng, evt. med et varmetæppe og prøve at sove fra det.

jeg døjede med plukveer og ondt i bækkenet fra 15. uge, og fik også bare besked på at slappe af. Der er ikke rigtig andet man kan gøre ved mange af graviditetsgenerne. Desværre.

• #7   17. maj 2013 Hvordan går det så Idag?

• #8   17. maj 2013 Jeg endte med at tage forbi vagtlægen alligevel, men det er simpelthen min tarm (ja klamt!)

Har haft lidt dårlig mave for nogle dage siden, så det giver egentlig god mening.. Men er nu glad for jeg tog afsted, ellers var jeg nok blevet ved med at bekymre mig.. Og har ingen smerter idag heldigvis smiley

• #9   17. maj 2013 ACS

Hvordan mærker du plukveer? Er det sådan nogle jag i underlivet eller? Er kun i 7 uge, så synes måske det er liiiiidt tidligt smiley

Kommentér på:
Hvad ville i gøre? Kraftige smerter i underlivet

Annonce