Erfaringer med hormonspiral {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen
Jeg fik d. 18.marts en kikkertoperation for endometriose og fik samtidig sat en hormonspiral op. De fandt ud af jeg havde endometriose og nogle få cyster, men ellers så det fint ud.
Jeg har nu være sygemeldt on and off fra arbejde i næsten 2 måneder da jeg har haft voldsomt mange smerter og har blødt uafbrudt. Har været ved lægen og på sygehuset flere gange, men I dag fik jeg endelig hormonspiralen fjernet, da jeg selv havde på fornemmelsen det var den. Jeg har åbenbart en lille livmoder og lægen siger derfor det godt kan være derfor, selvom det så okay ud på skanningen. Vil gerne høre om jeres erfaringer med hormonspiral da jeg lidt har fortrudt jeg har fået taget den ud, men hvis det gør at jeg kan få det godt igen kan det jo være den rigtige beslutning. Men kom med jeres historier og erfaringer hvis i har lyst
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 14 Svar: 1.154
aug 2012
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 27
Min fik jeg taget ud efter 2år da den sad forkert pludselig
så skulle jeg have rn ny men den kunne ikke sidde der den den sidste havde dannet en cyste på venstre sidde og den sprang så vil aldrig have den igen da den kan danne de her cyster igen
feb 2010
Følger: 6 Følgere: 4 Emner: 14 Svar: 1.477
dec 2011
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 455
Erfaringer med hormonspiral