{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.589 visninger | Oprettet:

Vuggestue i søborg, nogen erfarring? {{forumTopicSubject}}

sider lige og kigger frem og tilbage på div vuggestuer i søborg da vi skal have skrevet prinsessen op, fordi vi flytter dertil 15 juli.. Syntes bare ikke rigtig de lyder til at være særlig gode eftersom jeg har fundet drømme vuggestuen her i husum som bare virker så god, så vil høre nogen af jer om i har haft jeres guldklumper i søborg et sted? vi skal selvfølgelig også rundt og se dem for at finde den helt rigtige men ville være rart med at høre noget positivt/negativt om de forskellige? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vuggestue i søborg, nogen erfarring?
  • #1   29. apr 2013 Nu ved jeg godt du siger Søborg, men buddinge ligger lige ved siden af, og der går min søn, i en institution der hedder stationsparken smiley det er med vuggestue og skov børnehave smiley den er god sys jeg smiley

• Ida B
    Ida B Tilmeldt:
    mar 2012

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 22
    #2   29. apr 2013 Min søster er i praktik i en integreret vuggestue og børnehave tæt på Buddingevej, den er rimelig ny. Kan ikke lige huske, hvad den hedder. Hun syntes den er ganske forfærdelig. Der er altid underbemandet og de fleste af pædagogerne er sure og stressede og viser det over for børnene. Den ville jeg nok undgå.

• #3   29. apr 2013 Tak for det smiley kommer heller ikke til at bo langt fra buddingevej men har efterhånden læst om dem alle og der er kun 1 der kan lyde okay smiley åh det så svært når man skal finde dem der skal passe på ens guld altså..

• #4   1. maj 2013 Birkehaven på mørkhøjvej i mørkhøj, stadig Gladsaxe kommune.
    Den bedste i hele Gladsaxe..
    Et rigtig godt sted er også kildebo på kildebakkegårds alle, den er også rigtig god.
    Så er der stengårdsparken på stengårdsalle, den er også god.

Hold dig langt væk fra kildevænget på solnavej ved kildebakkegårds St. Den er så forfærdelig..
    Og hold dig fra solstrålen i mørkhøj, og bag fortet i Herlev, og provsbentsonsvrej, de er få forfærdelige...
    Alle ovennævnte er i Gladsaxe kommune, og da de har pasnings garanti er du ikke sikker på at få en nær din bopæl. Da de har stort Press på pasningen.

Hvorfor ikke blive i den du har fundet ? Det er jo en mulighed.

Anbefaler dig at besøge de forskellige steder, uden at melde din ankomst. Mange af dem gør ikke ret meget for at "sælge" sig på nettet, og bruger ikke ret meget hjemmesiden

Kommentér på:
Vuggestue i søborg, nogen erfarring?

Annonce