{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Den gamle opvaskemaskine skal udskiftes og der skal monteres en ny opvaskemaskine. 625 kr.
  • 16A Kraftstik 1.500 kr.
  • Løsne 10 skruer 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Den gode nyhed :)
  • #1   28. apr 2013 første gang fortalte vi det ansigt til ansigt... anden gang var vi så chokerede og bange for deres reaktioner at det blev fortalt over facebook hvilket var totalt upersonligt og noget vi har fortrudt rigtig meget...

• #3   28. apr 2013 Nærmeste familie fik det at vide ansigt til ansigt.
    Facebook fik det at vide ved et billede af vores hund med en trøje hvor der stod "jeg skal være storesøster" og så sad hun mellem 2 autostole. Se evt billedet i mit album smiley

• #6   28. apr 2013 Mine forældre fortalte vi det til i telefonen. smiley de har så mange børnebørn
    Hehe
    Men til svigerforældrene købte vi en bedsteforældre bog, og så skrev jeg et brev fra spiren inde i maven. - noget ala Hej farfar og farmor, glæder mig til at møde jer i december... osv... smiley de havde sølvbryllup og det er deres første barnebarn så vi lavede lidt ekstra ud af det.

• #7   28. apr 2013 Første gang havde vi inviteret til min fødselsdag, hvor vi havde dækket bord med bordkort, hvor de nye titler stod - der gik mega lang tid før de fattede det smiley
    Anden gang fortalte vi det på vores datters 3 års fødselsdag. Jeg ville gerne have haft hende i en storesøster trøje, men kunne ikke finde en i en butik og var for sent ude til at kunne nå at købe online og min mand syntes det var plat selv at skrive det på en hvid trøje smiley Ville så have haft storesøster til at fortælle det, men hun fik præstationsangst, så moderen måtte selv sige det!

• #8   28. apr 2013 Vi lavede et kort til alle bedsteforældrene med en scanningsbillede inden i, hvor der stod:

Kære mormor og morfar. Jeg er lige nu 5 uger inden i mors mave. Lægerne siger jeg har fødselsdag i starten af marts 2013.
    Jeg glæder mig til at møde jer.
    Hilsen jeres barnebarn.

De begyndte alle at tude smiley

• * Louise *
    * Louise * Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Emner: 41 Svar: 292
    #9   28. apr 2013 Vi var til familie tamtam, hvor vi efter et par timer, gav Milla en trøje på hvor der stod: Inde i min mors mave, ligger der en lille gave. Jeg skal være storesøster!
    Det var sjovt at se deres reaktion. smiley
    Første gang fik farmor en kop hvor der stod Verdens bedste Farmor. Med min mor bad jeg hende tjekke noget "udslæt" på min mave. Så havde jeg skrevet: glæder mig til vi ses til januar, i en talebobel.

• #10   29. apr 2013 Her blev alle bedsteforældre, moster, onkler og tanter inviteret til hygge og så fik de alle en gave (ramme med en smuk svane hvor der stod, her kommer senere et fint billede af mig) folk blev jublende glade og nogen fik næsten tåre i øjnene :o) Svigermor havde der længe gået og sagt til sin søn at ny måtte han sku komme i gang, hun ville være farmor ;oD
    Anden gang vi atter samlet (vi salmes engang imellem uden nogen grund, jo hygge :oD) og der fik sønnen en fin trøje på hvor der stod, jeg skal være storebror :oD Atter var der stor glæde og det blev nr.2 ny i den lille familie. Derefter er der på min fars side kommet 2 små mere til og på min mors side 1, men at være de første der skænker børn til familien var SÅ stort :oD Så er det de første og specielt vores søn som var den aller første var MEGET stort...

• #12   29. apr 2013 :oD Skøn oplevelse...

Kommentér på:
Den gode nyhed :)

Annonce