944 visninger
|
Oprettet:
Den gode nyhed :) {{forumTopicSubject}}
Hvordan fortalte i den gode nyhed om en lille ny til familien? Mangler nogle ideer
jan 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 2 Emner: 26 Svar: 211
okt 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 73 Svar: 2.001
Facebook fik det at vide ved et billede af vores hund med en trøje hvor der stod "jeg skal være storesøster" og så sad hun mellem 2 autostole. Se evt billedet i mit album
apr 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 57 Svar: 668
Hehe
Men til svigerforældrene købte vi en bedsteforældre bog, og så skrev jeg et brev fra spiren inde i maven. - noget ala Hej farfar og farmor, glæder mig til at møde jer i december... osv...
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 92 Svar: 1.128
Anden gang fortalte vi det på vores datters 3 års fødselsdag. Jeg ville gerne have haft hende i en storesøster trøje, men kunne ikke finde en i en butik og var for sent ude til at kunne nå at købe online og min mand syntes det var plat selv at skrive det på en hvid trøje
apr 2008
Følger: 13 Følgere: 11 Babyer: 1 Emner: 104 Svar: 550
Kære mormor og morfar. Jeg er lige nu 5 uger inden i mors mave. Lægerne siger jeg har fødselsdag i starten af marts 2013.
Jeg glæder mig til at møde jer.
Hilsen jeres barnebarn.
De begyndte alle at tude
feb 2011
Følger: 1 Emner: 41 Svar: 292
Det var sjovt at se deres reaktion.
Første gang fik farmor en kop hvor der stod Verdens bedste Farmor. Med min mor bad jeg hende tjekke noget "udslæt" på min mave. Så havde jeg skrevet: glæder mig til vi ses til januar, i en talebobel.
aug 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 2 Emner: 130 Svar: 750
Anden gang vi atter samlet (vi salmes engang imellem uden nogen grund, jo hygge :oD) og der fik sønnen en fin trøje på hvor der stod, jeg skal være storebror :oD Atter var der stor glæde og det blev nr.2 ny i den lille familie. Derefter er der på min fars side kommet 2 små mere til og på min mors side 1, men at være de første der skænker børn til familien var SÅ stort :oD Så er det de første og specielt vores søn som var den aller første var MEGET stort...
aug 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 2 Emner: 130 Svar: 750
Den gode nyhed :)