{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
808 visninger | Oprettet:

Fritids aktiviteter {{forumTopicSubject}}

Godaften i forummet.

Jeg vil gerne lige høre andres meninger om det med at børn skal gå til forskellige ting i deres fritid.

Jeg har en pige som er 5 1/2 år, hun har i de sidste 9 måneder gået til svømning hver torsdag og så har hun de sidste 4 måneder haft halvpart på en pony som vi har været ude ved hver onsdag, det er dog ikke hver gang hun har redet.

Svømningen stoppede så i dag og starter først op igen i september, og vi overvejer at melde hende ind på en rideskole i stedet for den halvpart hun har hun..
Jeg spurgte hende i dag om hun var glad for både at ride og svømme og det var hun og hun vil meget gerne fortsætte med begge dele.

Jeg er super glad for at hun gerne vil dyrke sport og planen er også at hendes lillesøster på 2,4 år skal starte til svømning når den nye sæson starter op igen.

Når ja så er planen, når de begge to er gamle nok, at de skal starte til thaiboksning.

Men hvad med jer andre, går jeres børn til sport, hvornår startede eller starter de, og hvad går de til?

Og hvis i har valgt de ikke skal gå til noget, hvorfor?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 800 kr.
  • Hækklipning 1.600 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fritids aktiviteter
  • #1   25. apr 2013 Det skal være helt op til hende hvad hun vil og om hun vil. Jeg ville elske at sende hende til svømning f.eks (fordi jeg selv er vandskræk) men kun hvis hun vil.
    Ridning ville også være oplagt fordi vi har en rideskole lige i nærheden, men igen kun hvis hun selv vil.

• #2   25. apr 2013 Uha jeg ville ønske pengene var til at vi kunne købe en lille pony som de kunne deles om smiley

• #3   25. apr 2013 Min store har gået til dans, pludselig 3 uger inden sæson afslutningen så ville hun ikke gå der længere, så det stoppede hun med smiley

Svømningen pressede jeg hende lidt til, både fordi jeg selv er bange for vand men også fordi hun selv var bange for vand, så det syntes jeg var super vigtigt at hun kom igang med, så hjælper det også at svømmehallen ligger 100 meter fra hvor vi bor smiley

Hun valgte selv at hun ville ride og jeg fandt så hendes part pony.

Grunden til jeg overhoved spørger jer andre er at jeg er meget uenig med min kæreste, dvs hendes far, omkring hvor meget hun skal gå til, han mener at det er at presse citronen når hun både svømmer og rider, men kan de ende op med at gå til for meget?

• #4   25. apr 2013 Vores Freja har gået til gymnastik siden hun var lidt over 1 år og nu snakker hun om fodbold og cokart

• #5   25. apr 2013 Ja jeg mener absolut de kan gå til for meget. Men svømning og ridning engang ugentlig synes jeg er okay.

• #6   25. apr 2013 Min datter startede til ridning da hun var 2 år.. Hun har hendes egen pony og bliver 6 til juli.. Det er det eneste hun laver pt men hun vil gerne gå til fodbold også smiley

• #7   25. apr 2013 Tror også det kommer an på hva man selv er til smiley ingen af os er sporty overhovedet:-\ så det har ik lige lagt til højrebenet hva de skulle gå til så vi har bare ladet tiden gå til de selv begyndte at vise interesse. Victor sahde selv han ville prøve håndbold og så blev det det han er super glad for det. Sæsonnen er lige slut så lige nu går han ik til noget. Han vil også gerne gå til gymnastik og fodbold og dans smiley det skal han så ikke. Han tager en håndbold sæson mere og derefter må han gå til noget mere ( hvor hsn også selv kan fragte sig frem og tilbage ) Freja ville også til håndbold når nu Victor skulle. Men de hænger sammen herhjemme og i børnehaven og tænkte de også sku have noget for dem selv. Så valgte hun gymnastik og er glad ved det. Regner også med yngsten skal starte gymnastik næste sæson. Sys det er vigtigt med sport/fritidsaktivitet både for det personlige og sociale. Men sys ik de skal gå til 100 forskellige ting.

• #8   26. apr 2013 Både min kæreste og jeg selv er overvægtige og ingen af os dyrker nogen former for motion nu.

Som yngre der havde jeg min egen hest og har redet i 18 år, jeg trænede en del inden jeg fik børn og har også trænet thaiboksning inden jeg fik min yngste datter.

Jeg syntes bare det er super vigtigt at de for de sunde vaner ind så tidligt som muligt, det der med at man også lære at det er sjovt at få sved på panden og det er sjovt at bevæge sig smiley

De vil så vidt muligt få lov til selv at bestemmer hvad de vil gå til, men de vil blive fastholdt i det i en sæson af gangen, så de ikke bare kan hoppe fra en sport til en anden som de nu lige føler for.

• #9   26. apr 2013 Her hos os må man gå til en ting når man er 5 år som anton. Han har gået til vandtilvænnig i et år og så forsøgte sidste sæson med gymnastik....meeen det var ikk lige noget for ham. Han er ikke typen der har brug for en masse ting om eftermiddagen, tværtimod smiley
    Vores piger har også haft heste, jeg håber lidt på anton får lyst men min mand har det modsat, han håber det er slut med stævner og kolde stalde og heste der ikke vil gå i trailer smiley

• #10   26. apr 2013 Vito skal gå til svømning til næste sæson, dvs i efteråret.
    Derudover vil jeg også gerne at han går til noget med fokus på motorikken på land. Jeg tænker umiddelbart på gymnastik men flirten prøver at overtale mig til brydning (gæt Hvad han underviser i?)

Jeg synes det er vigtigt at børn bruger deres krop og går til en aktivitet fra barnsben af.

• #11   26. apr 2013 Jeg har selv om jeg selv haft hest, aldrig sagt at min store skulle ride, det er en ting hun har fundet på selv, den eneste ting jeg har sagt hun skulle til var svømning.

Eller dvs det var vandtilvending, og så starter det rigtige svømning op til september.

Kommentér på:
Fritids aktiviteter

Annonce