Fritids aktiviteter {{forumTopicSubject}}
Godaften i forummet.
Jeg vil gerne lige høre andres meninger om det med at børn skal gå til forskellige ting i deres fritid.
Jeg har en pige som er 5 1/2 år, hun har i de sidste 9 måneder gået til svømning hver torsdag og så har hun de sidste 4 måneder haft halvpart på en pony som vi har været ude ved hver onsdag, det er dog ikke hver gang hun har redet.
Svømningen stoppede så i dag og starter først op igen i september, og vi overvejer at melde hende ind på en rideskole i stedet for den halvpart hun har hun..
Jeg spurgte hende i dag om hun var glad for både at ride og svømme og det var hun og hun vil meget gerne fortsætte med begge dele.
Jeg er super glad for at hun gerne vil dyrke sport og planen er også at hendes lillesøster på 2,4 år skal starte til svømning når den nye sæson starter op igen.
Når ja så er planen, når de begge to er gamle nok, at de skal starte til thaiboksning.
Men hvad med jer andre, går jeres børn til sport, hvornår startede eller starter de, og hvad går de til?
Og hvis i har valgt de ikke skal gå til noget, hvorfor?
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.625
Ridning ville også være oplagt fordi vi har en rideskole lige i nærheden, men igen kun hvis hun selv vil.
apr 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 13 Svar: 82
apr 2013
Svømningen pressede jeg hende lidt til, både fordi jeg selv er bange for vand men også fordi hun selv var bange for vand, så det syntes jeg var super vigtigt at hun kom igang med, så hjælper det også at svømmehallen ligger 100 meter fra hvor vi bor
Hun valgte selv at hun ville ride og jeg fandt så hendes part pony.
Grunden til jeg overhoved spørger jer andre er at jeg er meget uenig med min kæreste, dvs hendes far, omkring hvor meget hun skal gå til, han mener at det er at presse citronen når hun både svømmer og rider, men kan de ende op med at gå til for meget?
jun 2011
Følger: 11 Følgere: 13 Babyer: 2 Emner: 72 Svar: 1.892
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.625
jan 2013
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 69
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 69 Svar: 2.681
apr 2013
Som yngre der havde jeg min egen hest og har redet i 18 år, jeg trænede en del inden jeg fik børn og har også trænet thaiboksning inden jeg fik min yngste datter.
Jeg syntes bare det er super vigtigt at de for de sunde vaner ind så tidligt som muligt, det der med at man også lære at det er sjovt at få sved på panden og det er sjovt at bevæge sig
De vil så vidt muligt få lov til selv at bestemmer hvad de vil gå til, men de vil blive fastholdt i det i en sæson af gangen, så de ikke bare kan hoppe fra en sport til en anden som de nu lige føler for.
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 147 Svar: 4.699
Vores piger har også haft heste, jeg håber lidt på anton får lyst men min mand har det modsat, han håber det er slut med stævner og kolde stalde og heste der ikke vil gå i trailer
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
Derudover vil jeg også gerne at han går til noget med fokus på motorikken på land. Jeg tænker umiddelbart på gymnastik men flirten prøver at overtale mig til brydning (gæt Hvad han underviser i?)
Jeg synes det er vigtigt at børn bruger deres krop og går til en aktivitet fra barnsben af.
apr 2013
Eller dvs det var vandtilvending, og så starter det rigtige svømning op til september.
Fritids aktiviteter