776 visninger
|
Oprettet:
ruller sent? {{forumTopicSubject}}
Hej herinde
Min datter er 5,5 måned og ruller ikke endnu. Hun har kun et par enkelte gange rullet fra ryggen til maven men ikke omvendt. Det er også kun sket et par enkelte gange for lidt tid siden.
Hun ligger meget på maven og jeg ruller hende frem og tilbage for at hun kan mærke følelsen af at rulle.
Har i nogle gode råd? Og til jer hvis baby ruller sent, hvornår rullede de?
Man får jo afvide alle steder hvor vigtigt det år og så bliver man jo lidt bekymret
okt 2010
Følger: 12 Følgere: 12 Emner: 123 Svar: 958
sep 2011
Følger: 1 Emner: 161 Svar: 367
Men ja man skal jo ikke sammenligne børn. Det er bare svært synes jeg og nogle folk, hvis børn næsten selv rullede ud af maven, kan godt kigge lidt undrende når man siger at hun ikke ruller endnu.
Men det må komme når det kommer
sep 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 33 Svar: 203
Han laver han så meget andet istedet for, så jeg tænker ikke så meget over at han ikke ruller endnu. Han ruller heldigvis ikke om på maven når han sover endnu, kun på siden heldigvis da, når han ikke kan komme tilbage
Syntes det er meget forskelligt, nogle ruller ved tre måneder og andre ved syv måneder, men så er Mille nok bedre til nogle andre ting end dem der ruller tidligt
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
Når hun ligger på siden, tager du hende i hånden, så hun selv kan hive sig omkring, og du evt. kan trække lidt i hende, hvis hun ikke helt fanger den.
hvis hun forsøger, kan du også stillle give hende et skub i buksekanten eller på numsen, så hun ikke rigtigt opdager at hun får hjælp, men får en selvstændig succesoplevelse, og en fornemmelse for hvor sjovt det er.
Hun skal selvfølgelig være i humør til det. Og rigtig rigtig spændende legetøj LIGE uden for rækkevidde, er altså en virkelig god ting. Og det skal så være ved siden af, og ikke foran hovedet
ruller sent?